Ik vond het wel een tof idee om nog een hond in huis te halen zodat hij gezelschap heeft en zich kan uitleven.
Na een lange internetzoektocht en discussies over wat voor hond we graag wilden kwamen we op internet een asiel tegen waar wel een paar potentiele kanshebbers zaten.
Meteen gebeld en nog diezelfde dag een kijkje gaan nemen in het asiel. We moesten een uur rijden naar het asiel, maar het bleek de moeite.
Er zaten heel wat lieve honden, zowel uit spanje als uit Belgie zelf.
Uiteindelijk hebben we er toch voor gekozen een puppie mee te nemen, aangezien mijn vriend kleine kinderen heeft.
Deze puppie is mijn kleine Hetfield, een hondje met vooral heel erg veel humor
Ik vond dat mijn kleine donder wel eens op internet mocht pronken

Hetfield is een kruising tussen een podenco en een scheper.
Zowel mama als papa komen uit spanje, en door een misverstand is mama drachtig geraakt in het asiel.
In het begin kroop hij liefst tussen/achter alle kleine ruimtes die hij vond....

Samen met James vormen ze intussen een prachtig koppel, ze eten samen, slapen samen, spelen samen...
Ik ben blij dat ze het zo goed kunnen vinden met elkaar

Halloween werd volop gevierd dit jaar door een verklede wandeling in de bossen.
Hetfield kon natuurlijk niet achterblijven en kreeg ook een pakje.

Vorige week tot slot heeft meneer zich goed pijn gedaan
Hij heeft een snee op zijn kniegewricht, de dierenarts moest een paar spiertjes naaien.De bikkel heeft geen moment gemankt, ook niet toen het net gebeurd was en het nog niet genaaid was.
Onderweg van de dierenarts naar huis, nog een beetje slap van de verdoving.

Meneer Hetfield kan ondanks zijn kap toch aan de draadjes, ook een grotere kap bracht niks op.
Als er nog iemand ideeen heeft om ervoor te zorgen dat hij er toch niet aan komt, laat maar weten

Je kan het altijd eens proberen
)