Sinds kort heb ik een nieuwe hobby: grasparkietjes
We hebben een mooie ruime voliere in de tuin en in augustus kwamen de eerste 6 bewoners van deze mooie villa:

Op een rijtje: Sashimi, Louis, Otazu, Origami, Lou en Mikado.
Intussen is er wat uitbreiding geweest en zitten ze inmiddels met z'n 12-en en hebben ze het enorm naar hun zin
Lekker kwetteren, vliegen, eten, spelen, wat wil je nog meer haha.

De linkse is Fay, dan meneer en mevrouw Yamamoto, en dan Sushi.

Helaas is deze week 's nachts Louis overleden, en heb ik een zieke, Sashimi. Met hem ben ik naar de kliniek geweest en hij krijgt nu 2x daags antibiotica, omdat hij teveel bacterien in zijn poepjes en krop had. Helaas heeft hij ook wat neurologische verschijnselen, dus ik hoop dat hij het redt. Hij zit veel binnen in het verwarmde nachthok. Gelukkig eet hij nu wel weer zelf:

Surimi en Origami.

Dit zelfgemaakte schommeltakje is een groot succes haha

Rechts op de tak zit Otazu, die had deze week een akkefietje met Lou, want ze hadden beiden bloed op hun kop. Het ziet er verder goed uit en geneest goed dus maak me daar maar niet teveel zorgen om.
En nogmaals mr. en mevr. Yamamoto

En, wat vinden jullie van ze
?Groetjes!
hoe verzin je het
. Moest altijd wel lachen om die beestje want die van mij hadden allemaal vreemde tikken
. Had er eentje die verlieft was op de spiegel, en eentje (een albino) die gefacineerd was van alles dat wit was. Grijze haren van me vader als ie de kans kreeg en de witte hagelslag van de bruine en witte hagelslag enz. Gekke beestjes 
).