De dag voordat we hem naar de DA brachten.
Ondertussen hadden we van een vriend een cavia te logeren, omdat zij op vakantie waren. En omdat hun kinderen eigenlijk een beetje bang waren voor de scherpe nageltjes en dus niet zo veel met hem deden, vroegen ze zich af of wij Snuffie niet wilden houden. Na enig overleg besloten om hem te houden, maar dan wel onder een nieuwe naam: Koos!

Koos heeft het prima naar zijn zin bij ons, gaat graag op avontuur in de ren en laat zich ook steeds beter oppakken en aaien!
Maar stiekem miste ik toch wel een konijntje om lekker mee te kroelen. Dus toen we langs een dierenwinkel kwamen en daar deze dame zagen zitten, konden we de verleiding niet weerstaan en heb ik van mijn vriend een nieuw konijnenvriendinnetje gekregen: Kiki!

Een heus circuskonijntje

Kiki is heel druk met het ontdekken van de wereld en heeft dus nauwelijks tijd om geaaid te worden

Om aan te geven hoe klein ze is, vergelijk haar met mijn hand en de rolmaat die achter haar ligt!

Favo slaapplaats; in de bloempot! Gejat van Koos

Ze doet het super, eet en drinkt goed, huppelt lekker door de ren heen en komt ook wel eens bij je kijken als je daar zit, maar niet te lang want er is nog zooooooveel te zien! Op termijn willen we kijken of Koos & Kiki samen kunnen, maar dan moet Kiki eerst wat groter zijn en Koos eerst gecastreerd. Voorlopig wonen ze nog lekker in hun eigen hokje en als ze geen vriendjes worden, dan blijven ze daar ook! Als ze wat groter is, verhuist ze ook naar het grotere hok (ong. 1.20 bij 50cm). Daar woont Koos nu even, Kiki zit nu in dit kleinere hokje om te wennen.