Ik ben SEM, een levensgevaarlijke golden retriever pup van wel al 8 weken oud. Een echte man, welteverstaan.
Vandaag ben ik voor de 2e keer op bezoek geweest bij de familie van mijn baas, en daar hebben ze ook honden:
Codey Voor de kenners: v. Tugwood Maxim (mede-golden retriever van wel al bijna 12 jaar oud!) en Cartouche (Drentse Patrijshond van wel al 8 jaar oud!)
Maar die Codey was wel erg bedreigend... Deze moest dan ook onmiddellijk onschadelijk gemaakt worden.
Daarom volgt hier het stappenplan wat ik gevolgd heb.
Stap 1:
Een schoondheidsslaapje in de buurt van het slachtoffer. Zo kan men deze goed observeren in zijn natuurlijke omgeving.

Stap 2:
Naar buiten gaan. Men bereidt de aanval voor door een zware training, met name op takken en knuffels.

Stap 3:
Zorg dat je niet alleen bent en altijd rugdekking hebt. Spreek daarom ten alle tijde iets af met een andere hond, mócht de operatie mislukken.

Of eventueel het zware geschut: een kat inschakelen

Stap 4:
Kijk het slachtoffer recht in zijn ogen, erg bedreigend aan, zodat deze zich al lichtelijk ongemakkelijk gaat voelen.

Stap 5:
Besluip het slachtoffer langs achter.

Stap 6:
Ga bij het slachtoffer zitten. Zorg dat hij er niets van vermoedt dat jij de sluwe plannen hebt om hem onschadelijk te maken. Zet je Golden Retriever-smile op.

Stap 7:
Blijf nog even zitten...

Stap 8:
De eerste aanval altijd langs achteren, dan ziet het slachtoffer je niet aankomen!

Stap 9:
Val dan langs de zijkant aan

Stap 10:
Draait het slachtoffer zich om en realiseer je je dat jij 3x zo klein bent?
REN VOOR JE LEVEN

Uiteraard een copyright op de foto's!
Echt leuk!
Maar die woont hier een paar straten verderop, dus ga er regelmatig even langs ja