Mijn 3 schattige gerbils

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sabuna

Mijn 3 schattige gerbils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 16:42

Haai,
Ik zie hier al die leuke dieren staan, en ik dacht, laat ik mijn gerbils er ook eens een keertje bij zetten :o . Dus vandaar :D . Ik zal ze eerst even voorstellen:
Afbeelding
Dit is Bliksem, in februari is hij 1 geworden, zijn broertje Flits is overleden ;( , hij kon namelijk niet goed meer eten en toen hebben we besloten hem in te laten slapen. (Oja, het lijkt op de foto`s dat hij echt rode ogen heeft, maar dat is van het licht. Eigelijk heeft hij donker, maar wel rode ogen, alleen niet zo fel :D )
Afbeelding
Dit is Bobby, hij lijkt heel erg op Bixie de laatste en is hiervan ook het broertje. Hij is 'de baas in huis' en best wel dominant!
Afbeelding
Afbeelding
En dit is Bixie, hij lijkt heel erg op Bobby, maar hij heeft een beetje een schuin kopje, en een soort 'zadeltje' over zijn rug lopen, een zwarte streep van links naar rechts.

En dan nu de foto`s!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit waren ze!
Groetjes Arisca en van Bobby, Bixie en Bliksem!

Rhinoooow

Re: Mijn 3 schattige gerbils

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 16:44

attack van de kartonnen buizen!!!!!!! zalige beestjes :D. echt hele sjieke. welke grondbedekking heb je trouwens? vooral die laatste foto...

Sabuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 16:48

Rhinoooow schreef:
attack van de kartonnen buizen!!!!!!! zalige beestjes :D. echt hele sjieke. welke grondbedekking heb je trouwens? vooral die laatste foto...

We hebben gewoon hooi (eerst hadden we het zelf gemaait, en toen laten uitdrogen, nu hebben we hooi), maar de gerbils hebben het is allemaal kleine stukje geknaagd! En al die dingen erdoorheen zijn wc rollen, eierdozen enz. die kapot zijn geknaagd. Doen ze nu trouwens weer! :o

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 22:31

Bobbie lijkt precies op mijn gerbilletje Puck! Inmiddels alweer een aantal jaartjes dood, maar net zo'n ondeugend bekkie! Doet Bobbie ook zo stiekem? ;)

Sabuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 14:20

Nemurin schreef:
Bobbie lijkt precies op mijn gerbilletje Puck! Inmiddels alweer een aantal jaartjes dood, maar net zo'n ondeugend bekkie! Doet Bobbie ook zo stiekem? ;)

Ja, vlug alle zonnebloempitten in z`n bekkie, want mijn zusje had ze per ongeluk omgegooit, en ik had Bobby vast. Hij rent van mijn schoot af en pakte zo veel mogelijk zonnebloempitten. Hij had er 4 in vast!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 16:22

_O- Klinkt heel bekend ja... proppen is het.