Naast een fantastisch paard heb ik ook nog twee katten van 12 jaar en een hond (1.5 jaar). De katten heten Donder en Bliksem en heb ik 6 jaar geleden van Marktplaats geplukt
! Mijn heerlijke hond heet Poeh Beer en heb ik van pup af aan!Meet Bliksem, een heerlijke dikke jeweetwelkater, die ontzettend hard kan schreeuwen, vooral veel slaapt en heel aandoenlijk met zijn pootje om aandacht kan vragen. Blik is nog wel eens de pineut en dan wil Poeh Beer (de hond) met hem spelen, hij zoekt daarom vaak plekes waar hij ongestoord kan koekeloeren of heerlijk kan slapen...

Meet Donder, de broer van inderdaad...
Donder wil ALTIJD aandacht en ALTIJD eten. Hij vertikt het om brokjes te eten (believe me: I TRIED!) Maar je kunt heerlijk met hem knuffelen. Hij verzint de meest bizarre poses om maar aandacht te krijgen...

(overigens is meneer enorm afgevallen inmiddels, wat zijn broer maar niet lukt!)
Wie ziet mij???

En dan heb ik in februari 2009 deze fantastische dame gekocht. Ze is op 1e kerstdag 2008 geboren bij mijn paardje op stal! Haar naam is Poeh Beer, oftewel: Poehkie, Pluk, Snoet, Toet.... Maakt haar niet uit! Zie hier hoe zij is uitgegroeid naar een prachtig vuilnisbakkie!!

Nu sjouwt ze met dat mandje rond, toen sliep ze er nog in!

Je kunt ook stiekem OP de bench gaan liggen als het vrouwtje in de keuken is!

Het hele stel slapen!

Poeh met broer Jelte van Barbalala op Bokt!

Poeh poseren met grote vriend Sam (van mijn zusje)

Zomer 2009, met grote vriendin Santi afkoelen in het zwembad!

En we nemen een duik!!!

Poeh en Blik samen dutje doen...

Samen met Santi dollen in de sneeuw!

Mooie Poeh, poseren in de sneeuw:

Het is weer tijd voor nieuwe foto's, want de sneeuw is allang verdwenen!!!
Bedankt voor het kijken en laat een berichtje achter, vind ik leuk!!