), en nu wou het dat in de buurt een erg goede fokker zat. Dus even gaan kijken en gelijk verkocht. Waren nog een aantal pups over, maar die waren intussen 5 maanden en had net werk gevonden incl verhuis, dus niet de ideale periode. Dan maar volgende nestje afwachten, was normaal pas 2010 kwam, jammer erg lang, maargoed. Aantal weken gingen voorbij, aangepast aan job en huisje en gemis naar een hond ging nu toch wel erg de kop boven steken. Tot ik november 2009 een berichtje van de fokker kreeg dat een van zn teven loops werd en naar de reu ging. Om een verhaal kort te maken, 4 december werd een prachtig nestje van 7 draadharen geboren. Eerste foto erg onduidelijk, weinig op te zien, maar toen kwam deze...

aaaaaaah
werd plots wel erg reëel, hond zat er aan te komenEven op 5 weken gaan kijken, en op 8 mocht ik gaan kiezen

Moeilijke keus maar het linker knulletje werd het

Aanvankelijk dacht ik de rustigste pup gekozen te hebben, bleef altijd vastbesloten onder de lamp zitten, terwijl de rest vrolijk buiten naar buiten kwam, nu weet ik dat dit eerder een beetje koppigheid was, want zo is hij wel

Hier was hij er net:

Weer even later, op het schildmeer:

Groeit als kool

spelen met zn vriendje

ook samen even op de foto

Ondertussen is hij net 5 maand geweest, en heb er een prachtige hond aan
.