Fotoshoot opvanghond(je) Belle. (6 maanden)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nann__

Fotoshoot opvanghond(je) Belle. (6 maanden)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-10 13:23

Hallo,

Wij hebben Belle nu ongeveer 3 weken. Ze is 6 maanden oud en omdat ik zo gek op haar ben heeft ©Marieke foto's van haar gemaakt. Het hele verhaal staat hieronder.

Vanaf dag 1 dat we Belle hebben ben ik al gek op haar. Ze is niks gewent, daar waar ze vandaan komt kwam ze nooit buiten dus ze vind alles nog heel erg eng. De eerste keer dat ik haar zag was ik smoorverliefd, niet zo raar want (bijna) iedereen houdt toch van puppy's? :D Ik heb meteen de grootste zorg van haar op me genomen. Ik laat haar heel vaak op een dag uit en heb haar al leren zitten en wachten bij stoepjes. Ook begint ze nu eindelijk lekker te spelen en ze kan al los op plekken waar ze wat vaker is geweest.
Met de dag vond ik haar leuker worden. De tweede dag heb ik meteen een halsband en een riempje gekocht omdat ik vond dat ze een eigen moest hebben want ook dat had ze niet. De derde dag dat ze bij ons was ben ik mee geweest naar de dierenarts en ze was heel goed alleen moet meer bespierd worden. Ze kreeg een chip en ik vond het zo zielig ik had al mijn handen voor m'n ogen. (held :z )
Na anderhalve week ben ik een beetje hints gaan geven dat ik haar eigenlijk wou houden. Ik heb zoiets wat ik met haar heb nog nooit met een hond gehad. Zowiezo zou ik zelf nooit op dat type hond vallen. Ik ben meer van de drukkere en slankere honden. Maar zij heeft echt een karakter van goud. De band wordt voor mijn gevoel met de dag sterker. Zondag 11 april liet mijn vader haar uit en was ze weggelopen. Ze was eerst met onze hond lekker aan het rennen en spelen maar ze gingen steeds verder weg en luisterden niet toen mijn vader hun riep, hij startte de auto om dichter bij hun te komen en Kito (onze hond) draaide om en kwam meteen, Belle rende verder. Mijn vader moest achter haar aan rennen waardoor ze nog banger werd en ze raakte in paniek. Mijn vader belde mij en ik en mijn moeder zijn meteen gekomen. Na ruim een half uur vonden we haar, vast in een sloot. Als we iets later waren had ze misschien wel niet meer geleefd.. Ik had wel een traantje laten vallen toen ik haar weer zag. Ik maakte me zo'n zorgen.. Heb daarna nog de terug reis met haar achterin de auto gezeten en ze lag helemaal tegen me aan te bibberen ik was ondertussen helemaal vies van de modder maar het maakte me allemaal niks uit. Had mn hondje weer terug.
Nu brengen mijn ouders mij een beetje in onzekerheid. Ik heb vorige week een goed gesprek gehad over haar te houden en wat ik ervoor zou doen etc maar het antwoord was nee.. Terwijl mijn moeder haar ook erg leuk vind maar ze wouden het niet. Nu doe ik nogsteeds me best haar te houden. Ik hoorde 5 dagen geleden dat er een koper is voor Belle.. Ik kon wel janken want ik hoopte nogsteeds dat ik haar mocht houden. Ik was gister uiteten met mijn vader en toen we klaar waren zei hij: ''Zal ik je een geheimpje verklappen? De kopers van Belle gaat niet door.'' Nou ik kon het wel uitschreeuwen zo blij was ik! Nu heb ik donkergroen licht om haar te houden. Het is namelijk nog niet helemaal 100% zeker. Nu belde vanochtend dus de koper van Belle wat niet doorging en zit alweer meteen met een brok in mijn keel..

Nou genoeg gelult, hier foto's van mijn lieve Belle. <3

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

Een reactie zou leuk zijn.

:wave:
Laatst bijgewerkt door Nann__ op 19-04-10 13:26, in het totaal 1 keer bewerkt

_Tara_

Re: Fotoshoot opvanghond(je) Belle.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 13:25

Op de een of andere manier lijkt 't op de foto's van jullie samen alsof jullie helemaal bij elkaar passen. Ik hoop echt voor je dat je haar mag houden!

Tellie

Re: Fotoshoot opvanghond(je) Belle. (6 maanden)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 13:39

Jullie zijn zo leuk samen. :D
Hoop echt dat je haar kan houden!

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-10 13:54

Dankjullie wel voor de reacties! Ik hoop het ook echt maar ik zie het allemaal wel positief in. :j

pebbles2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 14:00

Lieve Belle! Ik hoop zo voor je dat je der mag houden!
Lijkt me echt gezellig als ze in de mij een weekje bij ons komt logeren, speelmaatje voor Chloé.
Je verdient 't om echt een eigenhond(je) te hebben! <3

ukoldaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 14:00

Wat een scheetje!! Dit soort honden vind ik echt te gek!!!
Ik hoop echt dat ze bij jou mag blijven, dat verdient ze echt!!!

Belde die potentiele kopers vanmorgen opnieuw? En waarom??

Wanneer weet je zeker of je haar mag houden, waar ligt dat nog aan???

Ik duim voor jullie alletwee!! Gos, tis dat we al drie honden hebben, ik zou zo voor haar gaan!

MoonLight01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 14:02

Wat een onwijs lekker ding!!

Ik hoop echt voor je dat je je schat mag houden!
Ik heb zelf ook hemel en aarde moeten bewegen, maar mij is het ook gelukt; vrijdag word onze nieuwe vriend op gehaalt!

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-10 14:03

Dank jullie wel voor de reacties!

Mariek: Nog heel erg bedankt voor de foto's! En ze gaat het vast leuk hebben een weekje met Chloé. :D

Ukoldaatje: Ik heb geen idee waarom ze belde, ze heeft namelijk mijn moeder hiervoor nodig en die was er niet dus ze zou naar haar mobiel bellen en dat heeft ze nog niet gedaan. Maar ik denk aangezien ik haar vandaag voor het eerst met onze andere hond heb uitgelaten en dat goed gaat dat we haar wel mogen houden. Het ligt het meest aan mijn vader denk ik.

Moonlight01: Gelukkig is het jou gelukt! Ik ga ook heel erg mijn best doen. En gefeliciteerd trouwens. ;)

ukoldaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 14:06

Poeh, nou dan snel je pa maar overtuigen, dan kunnen ze bellen wat ze willen, maar dan is ze lekker van jou!!

Het is echt meer dan een plaatje!

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-10 14:13

Haha dankjewel!

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 17:20

Aaaah wat een schatje <3
Zou echt leuk zijn als je haar mocht houden, is voor haar ook wel fijn dat ze bij jullie kan blijven en niet weer van eigenaar wisselt.

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 17:34

belleeeeeee :D
Ze is echt heel leuk nann :)
Ik duim voor je!

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 19:54

aaah wat een leuke hond nann :D
hoop zo voor je dat je dr mag houden :)

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 19:55

Lekker ding :+:
Jullie passen goed bij elkaar (qua uitstraling dan, niet qua uiterlijk :Y) )

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 21:31

Ik hoop voor je dat je haar mag houden! :)

NessaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 00:23

Wat een leuke hond! Jullie passen inderdaad zo goed bij mekaar :)

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 00:28

Okee, bij een hond die Belle heette, verwachte ik toch een iets ander ras :') Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het een schitterende hond is. Ik ken je gevoel, dat het lijkt of een hond bij je past, dat je een klik hebt met elkaar.

Het ziet er iig wel positief uit, dat je vader je vertelde dat de koop niet doorging van die potentiele kopers. Dus misschien is er hoop, maar wil hij het nog als verassing houden.. Of ik maak je nu blij met een dode mus..

In ieder geval: geniet van de tijd die je nog met haar hebt! Het is jullie gegund!

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-10 08:45

Dank jullie wel voor de reacties! :D

Itsmi: Haha dat is ook de bedoeling, dat vind ik juist zo grappig dat je waarschijnlijk een schattig klein hondje verwacht en dan komt er zo'n lomp beest. En ik hoop het ook allemaal ja. Ik doe iig erg mijn best. :j

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 17:24

Ik had het niet verwacht maar ik mag haar houden! :D <3

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 19:41

Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd!

Stiekum had je het wel verwacht denk ik ;) Leuk hoor! Het is je 4e hond zag in in je profiel? ;)

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 20:36

Ik had het eerst echt niet verwacht, ik zag het behoorlijk somber in en vooral toen we een koper hadden.. Later toen ik hoorde dat het niet doorging had ik wel een vermoeden en nu heb ik het ja woord gehad. :D En nee het is mijn 3e hond. Maar 1 hond is altijd met mijn vader mee naar zijn werk dus eigenlijk hebben we overdag maar 2 honden.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 20:42

Nu dus 3 :P

Fijn hoor! Geniet er maar van!

letziforevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 22:15

Ik ben dus wel gek op deze honden en vind het een plaatje!!!
Veel succes, ga je ook trainen met haar?

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 11:09

Dankjewel. :D Ik heb echt nog geen idee.. Wil het wel maar moet ook even kijken hier in de buurt. Heb haar wel al leren zitten, wachten bij stoepjes en af zijn we nu mee bezig.