Lig ik vanmorgen lekker in de zon.. Hoor ik ineens 'Pokkepokkepok.. Pekooohk.. Pokke pokke'
Was het baasje er weer. Die doet altijd zo raar tegen die kippen. Nou, ik liep er maar even heen en heb haar even verteld dat ik hier niet van gediend was en of ze even dr mond kon houden.Krijg ik zomaar een aai over me hoofd.
Bekijk het toch!Iets later hoorde ik 'Miiiiaaaauw, Maaauw.. MIIIIEEEAAAUH' Ik rende snel naar de plek waar het geluid vandaan kwam. Ik ben gék op hoge geluidjes..

Zat het baasje aan de andere kant van het gaas mij te lokken.
Nou, denk maar niet dat ik naar je toe kom door dat gaas heen. Maar, de geluidjes werden wel érg onaantrekkelijk.. Ik moest en zou bij 't baasje komen.. Toen ik me door het gaas heen wurmde hoorde ik allemaal klikjes van een groot zwart ding waar het baasje doorheen keek. Ook begon ze tijdens het klikken te lachen.. Nou, zó grappig is het toch ook weer niet?

Snappen jullie waarom ze hierom moest lachen?;
Hier hoorde ik dus die hoge geluidjes..
Ik was eerst niet van plan te komen..
Maar toen werd het wel érg aantrekkelijk. Ik wurmde me door het gaas en de haag heen.. En toen zat ik vast..
Hnnnnggg... Ik moet en zal er doorheen komen!!
Eerste pootje is er doorheen..
Tweede ook..
Afzetten..
En tadaaaaa!

Toen moest ik nóg een keer!
Kon het baasje me weer lekker uitlachen.. Fijn hoor zo'n baasje..Oortjes inklappen..
Ja, ik kan nog steeds mijn 3-potige truc!

Andere pootje..
En er weer doorheen!

Nou, dit was mijn beweging weer voor vandaag. Nu lig ik weer lekker in de zon..

Laten jullie een berichtje achter?

Wat kunnen ze ook lekker gek doen he.
Bad.. Pussy..?