De afgelopen twee weken heeft hij echt al een fijn vertrouwd plekje in ons "roedel/gezin" ingenomen!

De eerste paar dagen was het nog wat aftasten tussen Cane en Haley (3 jaar, maar denkt dat ze 9 maanden is
)Maar al snel was Haley ook goed gewend en spelen ze heerlijk samen!
Haley neemt echter totaal géén leiding over hem
, wat ik wel jammer vind, maar daarvoor gaan we straks regelmatig naar SusanW met een oudere teef die dat wel doet
. Want Cane kan dat soms wel gebruiken...
Wat dat betreft missen we onze lieve Venya heel erg...
Geef hier die Piep! Of ik bijt je oor eraf!

Ik heb je gewaarschuwd...

Nou!! Geef op! Ik grijp je in je keel hoor!!!

Zit me niet zo aan te kijken... Ik heb de Piep eerlijk gewonnen!

Naast Piep, heeft ie nog veeeeel meer speeltjes natuurlijk! Hij apporteert overigens van nature al heel braaf!

Zelfs uit het water haalt ie een balletje! (als ie niet te ver drijft natuurlijk)

Gaat het balletje wat verder, dan helpt zijn "zusje" Ginger hem!

En mocht die er ook niet meer bij kunnen, dan regelt zijn Grote Vriendin Haley het even!
Met een aanloop....
en PLONS!!! 
Cane heeft ook al een beste vriend!! Olly! Olly is de kruising Mastino/Amerikaanse Bulldog van SusanW

Cane is overigens mega slim! Hij pakt alles eigenlijk in haast 1 keer op. Dit weet ie allemaal al!
Zitten voor mijn eten, niet tegen een deur of hek springen, want zolang ik dat doe gaan ze niet open, als er "wacht" gezegd wordt, ga ik dus niet mee door die deur of hek dus kan ik wel staan blijven. Als iemand "nee" zegt, kan ik maar beter direct ophouden met wat ik aan het doen ben anders gaan ze in van die lage boze tonen verder.
Wanneer ik iemand "Cane kom" hoor zeggen, betekent dat; rennen! voor een brokje!
Als ik mét een speeltje op de bank wil, leg ik eerst het speeltje op de bank, klim met mijn voorpootjes erop en dan hoef ik enkel naar 1 van mijn baasjes om te kijken en dan krijg ik een kontje
In de auto rijden is leuk, we gaan dan met z'n allen "HA-WOEEE" zingen! Nét als een roedel wolven! Zelfs baasje doet mee!
We gaan dan wandelen in het park namelijk!

Rolle-bollen!

Cane blijft super braaf in de buurt wanneer hij los loopt, maar is ook zelfstandig genoeg dat ie een beetje op ontdekings reis gaat.

Is ie niet de állermooiste Cane Corso van heul de wereld??
En zoooo lief!! 

Het is bij ons "traditie" om regelmatig even samen te poseren voor de foto. Ook dát snapt ie al en doet ie braaf mee!
Wat een geweldig verslag weer! Met dito foto's
Ik zie het allemaal voor me! Maar ehh.. waar was Ginger met dat blauwe piepding? Het is toch haar speeltje?
Ik moet altijd zo lachen om hoe Ginger kijkt