Mijn allerbeste maatje Sky is begin vorige week doodgereden. ik was hem al een aantal dagen kwijt (ook een topic over geopend hier op bokt of mensen hem gezien hadden) tot we vorige week zaterdag gebeld werden door iemand die bijna zeker wist dat ze een aantal dagen eerder een kat aangereden had zien worden en dat dat onze kat was (even ter verduidelijking, Sky was niet gechipt) wij kijken bij de dierenambulance in leeuwarden en ja hoor... daar lag mijn allerbeste vriendje...

Bovenstaande als inleiding voor waarvoor ik natuurlijk dit topic heb geopend. Naast Sky had ik namelijk nog een ongelooflijke donderstraal genaamd Nero, een kitten geboren in augustus 2009 en die onafscheidelijk was van Sky.
Meet Nero:

Vanaf het moment dat we Sky mee naar huis genomen hebben om Nero afscheid te laten nemen was Nero heel erg eenzaam. zodra wij van huis gingen begon hij tegen de deuren op te springen en te krijsen.. niks voor mijn kleintje.
Dit was dan ook de reden dat mijn vriend en ik heel snel besloten hebben om weer een vriendje voor Nero te gaan uitzoeken, en daarbij wisten we ook dat dit een diertje uit asiel moest zijn (Sky heb ik gered van de emmer en dat was zo'n lieve kat, ter ere van hem dus een asieldier)
Wij op internet zoeken en toen kwamen we op de site van dierenasiel Beilen een kitten tegen, daar genaamd Wirant en via internet waren we er eigenlijk al zeker van.. Deze moest bij ons komen wonen.. beschrijving: lief en leuk speels kitten van ongeveer 6 maanden oud. is hier als zwervertje binnengekomen en haar kopje staat een beetje scheef van het hebben gehad van een middenoorontsteking. hier zal ze hooguit wat coordinatieproblemen aan over houden. wie geeft deze leuk dame een nieuw thuis?
wij dus
Meet Bazoo:
Hier kan je dus goed zien dat haar koppie scheef staat.. dit doet ze niet door dom te kijken in haar nieuwe mandje
Maarr.. ik wilde graag meer van het asiel zien omdat ik altijd graag wil weten hoe mijn dieren zitten en waar ze vandaan komen. Ook wilde ik zeker zijn van mijn keuze dus nog een aantal katten bekeken. toen kwamen we in een verblijf en zag ik daar zitten Xabea.. een x pers volgens het asiel, een x ragdoll volgens mij met maar 1 oog. kwam direct op mij en mijn vriend af en was super sociaal richting de andere katten.. maar.... de bedoeling was maar 1 kat mee te nemen dus ik twijfelen en twijfelen.. en toen kwam het verlossende woord van vriendlief: we nemen ze allebei!
Meet Lotus:

we hebben deze monsters gisteren opgehaald en ze blijken beide een Lot uit de Loterij. Lotus is thuis nog steeds heel erg lief. Ligt het liefst bij je op schoot om te knuffelen en kopjes te geven. Bazoo is een grote donderstraal die na 10 minuten al het hele huis aan het doorracen was met een speelgoedmuis
en Nero? Tja die vind het allemaal nog wat vreemd want ja het is natuurlijk niet Sky.. Maar ik weet zeker dat het wel goed komt. vanmorgen waren ze al samen snoepjes aan het pikken
wel met beetje geblaas maar dat gaat per minuut beter:)
Zo heel verhaal maar ik wilde het heel graag even op deze manier neerzetten.. Sky is de meest bijzondere kat die ik ooit heb gehad en ook ooit zal hebben denk ik... hij heeft helaas nog niet eens 2 jaar mogen worden.. Ik heb echter wel een heel goed gevoel bij het feit dat ik deze twee katten uit het asiel een goed thuis heb mogen geven...
,complimenten voor je keuze voor asielkatten.Ga mee in jouw beoordeling van je ene kat:zie er toch ook meer ragdoll in als pers hoor,wat een plaatje.En die twee zwarte bengels:te leuk samen.Ontzettend veel plezier met je katten en ik weet zeker dat ze het verdriet om Sky zullen verzachten,