Een volwassen oud duitse herder en een poesje van 2 weken..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

meliss1812

Een volwassen oud duitse herder en een poesje van 2 weken..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-10 18:35

Hallo,

Vorig jaar heb ik een jong poesje gevonden in de stal, deze heb ik in een doosje met hooi gezet en melk (wel zo dat hij eruit kon lopen). Ik dacht moeders komt zo wel terug voor haar kind. Helaas na het rijden zat het poesje er nog, en maar roepen... Ik ben naar huis gegaan maar kon het toch niet over mijn hart verkrijgen om hem daar te laten zitten, ik weer terug op de fiets en ja hoor hij was er nog... Toch maar mee naar huis genomen. Wat bleek hij was van de buurman en zijn moeder was aangereden en overleden, daar zat ik dan met een jong poesje. Die nacht goep opgepast, melk gehaald bij de DA en maar voeden met een spuitje. De dag daarna ben ik naar de DA gegaan, even laten controleren.. Hij had wat wormpjes dus kreeg een kuurtje.. Het was al zomervakantie dus hij ging mee naar de camping!! Nou hebben wij een hele lieve hond die een hekel heeft aan katten... Dus langzaam proberen en het ging goed! Hij paste zelfs op de kleine (af en toe nog iets te lomp), hij likte hem schoon, deelde zijn voerbak (die was veel interessanter dan zijn kleine) en mocht op zn kussen slapen!! Nou genoeg gekletst.. hier wat foto's!!!

Even voorstellen aan papa
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Drinken..
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier is die zelf in gekropen!!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ff wassen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Helaas heeft zijn leven niet lang geduurd, nog voor hij een jaar werd is hij aangereden (op ongeveer hetzelfde moment van de geboorte van het veulen). Dit was toen een heel dubbel gevoel, je hebt hem toch groot gebracht en er is iets nieuws geboren. Hij heeft zijn laatste weken wel lekker op een boerderij doorgebracht, waar hij alles ving wat los en vast zat! Het was een enorme knuffelkont en kwam als je antenne riep (hij liep altijd met zijn staartje rechtop).. Ik heb erg van hem genoten en deze leuke plaatjes wilde ik met jullie delen!

Hoop dat jullie het leuk vonden!

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 18:37

Wat een mooi verhaal. :)
Goed dat je hem zo hebt opgevoed.
En erg jammer dat je 'm nu moet missen. :(:)

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 18:39

Wat een geweldige foto's, en ontzettend triest dat hij maar zo kort heeft mogen leven!

meliss1812

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-10 18:39

Was ook erg leuk! Alleen erg vermoeiende nachten in het begin (A).. Was het wel allemaal waart :D Ik heb erg van em genoten ;) En inderdaad het was jammer dat het zo kort was!!
Laatst bijgewerkt door meliss1812 op 22-02-10 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 18:39

Agossie wat een snoepie :+:

erg jammer dat hij is overleden, maar hij heeft zeker een mooie tijd gehad zo te horen! :D

Yunomi

Re: Een volwassen oud duitse herder en een poesje van 2 weken..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 18:41

Wij hebben thuis ook een poes die vanaf 3 dagen met de fles is opgevoed door mijn oma, en die moest er toen 4 opvoeden. Erg zwaar inderdaad. :j

beyosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 19:35

;( ;( ;( hey melissa wat een verdrietig verhaal........maar super dat je dit katje alle kansen hebt gegeven om toch veel plezier te maken in zijn te korte maar liefdevol leventje-je bent top liefs vanuit nunspeet 8-)

Linnietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 23:51

Wat een druifje!!!!!

Wel heel sneu voor hem.

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:12

ahhh dat poesje.. geweldig lief.. :+: