Vorig jaar heb ik een jong poesje gevonden in de stal, deze heb ik in een doosje met hooi gezet en melk (wel zo dat hij eruit kon lopen). Ik dacht moeders komt zo wel terug voor haar kind. Helaas na het rijden zat het poesje er nog, en maar roepen... Ik ben naar huis gegaan maar kon het toch niet over mijn hart verkrijgen om hem daar te laten zitten, ik weer terug op de fiets en ja hoor hij was er nog... Toch maar mee naar huis genomen. Wat bleek hij was van de buurman en zijn moeder was aangereden en overleden, daar zat ik dan met een jong poesje. Die nacht goep opgepast, melk gehaald bij de DA en maar voeden met een spuitje. De dag daarna ben ik naar de DA gegaan, even laten controleren.. Hij had wat wormpjes dus kreeg een kuurtje.. Het was al zomervakantie dus hij ging mee naar de camping!! Nou hebben wij een hele lieve hond die een hekel heeft aan katten... Dus langzaam proberen en het ging goed! Hij paste zelfs op de kleine (af en toe nog iets te lomp), hij likte hem schoon, deelde zijn voerbak (die was veel interessanter dan zijn kleine) en mocht op zn kussen slapen!! Nou genoeg gekletst.. hier wat foto's!!!
Even voorstellen aan papa

Drinken..

Hier is die zelf in gekropen!!

Ff wassen

Helaas heeft zijn leven niet lang geduurd, nog voor hij een jaar werd is hij aangereden (op ongeveer hetzelfde moment van de geboorte van het veulen). Dit was toen een heel dubbel gevoel, je hebt hem toch groot gebracht en er is iets nieuws geboren. Hij heeft zijn laatste weken wel lekker op een boerderij doorgebracht, waar hij alles ving wat los en vast zat! Het was een enorme knuffelkont en kwam als je antenne riep (hij liep altijd met zijn staartje rechtop).. Ik heb erg van hem genoten en deze leuke plaatjes wilde ik met jullie delen!
Hoop dat jullie het leuk vonden!

Ik heb erg van em genoten
En inderdaad het was jammer dat het zo kort was!!