ik wil toch nog eventjes mijn allerliefste hondje van 16 hier even in het zonnetje zetten nu het nog kan

kelly is nu al 16 jaar en al HEEL me leven bij me
zelf ben ik namelijk 13
deze lieverd heeft al heel veel meegemaakt.
haar allerliefste en trouwste maatje is helaas overleden toen kelly 12 was
ze is overleden aan kanker
als we nu haar naam (sparky) soms noemen gaan gelijk kelly haar oortjes omhoog
daarna kregen we een nieuwe hond eigenlijk was dit niet de bedoeling maar het verlies van sparky viel zo zwaar dat we 3 weken daarna onze nieuwe cocker spaniel floortje op hebben gehaald
kort daarna kwam er een kat bij ons aanlopen we hebben haar aan de dierenbescherming gegeven maar met de voorwaarden dat als het baasje haar niet kwam ophalen dat wij haar zouden nemen
en jaa hoor we kregen haar en ze kreeg de naam pippi
later bleek ze zwanger te zijn
we hadden daar helemaal niet opgerekend en de dierenbescherming had gewoon niks gezegd
gelukkig kregen we het kattenvoer een jaar lang gratis
toen waren er opeens 5 katjes bij
2 hebben we er zelf gehouden
dus kelly heeft het druk gehad met al die katten
onder tussen hebben we 7 huisdieren
4 honden 3 katten
we hebben een sta caravan in zeeland met een hele grote plaats en we kunnen zo het weiland op lopen en raad eens wie deze zomer het hardst rende
idd
KELLY
maar helaas gaat kelly steeds meer achter uit
dus we weten niet eens of ze de zomer weer haalt
al rent ze soms nog keihard
maar toch
ze heeft al een paar keer aanvallen gekregen waardoor ze voor een paar uur zwak was en niet goed kon lopen
en ja hoor de eerste kerstdag was het goed mis
voor de kerstvakantie was er een jongen uit me klas overleden dus kerst was voor mij al verpest
en toen kwam de eerste kerstdag
ik kom naar beneden ligt daar kelly op me zus ze hond ze kussen
wat ie normaal nooit doet
kelly reageerde bijna niet kwam niet overend en dronk niet
ook wou ze geen eten
me vader had me al gewaarschuw dat het slecht ging maar zo slecht had ik niet verwacht
dus zat ik daar de eerstekerstdag alleen maar naast mijn hondje drinken geven met een lepeltje en stukjes worst
en ja hoor toen kwamen de ruzies onderling
me oma is soms echt vreselijk
altijd hebben we meningsverschillen
ze komt binnen me pa zegt het gaat slecht met kel dus een beetje rustig want shirley en samantha (mezus) zijn bij haar en hebben het er heel erg zwaar mee
en het eerste wat me oma zegt hier vlakbij is een crematoriën (kweet nie hoe je het schrijft)
en ze began alleen maar ja dan kan ze uitgestrooid worden blblaaaa
me zus en ik dachten echt doe normaal kel is nie een dood
en zo ging het maar verder
maar een wonder kwam
de volgende de dag loop ik de trap af en opeens staat ze voor me neus (nog wel wankelend maar toch)
ik begon te huilen van blijdschap dit had ik nooit verwacht!
maar vanaf die tijd is ze erg achteruit gegaan ze is erg mager ze heeft een knobbeltje (vanaf de geboorte) en die is groter gegroeit en ze slaapt steeds meer
ikhoop dat ze nog lang bij ons blijft
omdat ik gewoon niet zonder haar kan
ik hoop dat jullie dit een beetje kunnen volgen want ik zit ditmet tranen in me ogen te schrijven du het kan dat het 1 en ander niet klopt

<3

hou het a u b netjes
sorry als het fout staat
Lekker midden op de bank!