het lijkt erop

maar al te graag in de kou.
Bij deze stel ik u voor, mevrouw Croissant #1

Zij lacht de gehele dag door en geniet met volle teugen van het heerlijke koude voetenbad dat Nederland haar de
laatste dagen schenkt. Wel mist ze de modderbaden, die helaas nu niet van toepassing zijn, en is haar huid niet
in optimale conditie.
Dan stelt mevrouw Croissant #1 u graag voor aan haar plesante echtgenoot, Rambo.

Rambo is een nukkige ram die het fantastisch vind om kinderen in de sloot te jagen, in dit geval op het ijs.
Rambo is echter wel een echte heer naar zijn vrouwtjes en ook heel lief naar zijn zoon. Helaas met gevaar
voor eigen leven heb ik deze foto's genomen, gelukkig bleef ik heel stil en was ik geen bedreiging, wel moest
ik langzaam achteruit lopen toen ik de lijn van meneer Rambo had overstreden...
Rambo zijn zoon meneer Croissant #1 is ook van de partij! Hij vind het koude weer ook heel fijn.

Tot slot nog mevrouw Croissant # 2, # 3 en de coolste van dit drietal is mevrouw Croissant # 4

Hopelijk heeft u van deze reportage genoten, mocht u meer willen zien, bij deze heb ik er nog een paar:
[FK] [FOTO] Hi, I'm Frank..
[BB-ITP] Born to be cheap...
Groetjes Lifaya, die haar leven heeft gewaagt om deze famillie regelmatig op de foto te zetten...