vanmiddag heeft mijn lieve Dhani in de Sneeuw gespeeld met zijn nieuwe vrienden.
Mijn Broer heeft 2 pupjes gekocht ( kruising mops/ Jack-russel zoals de fokker zei ).
vandaag mochten ze voor het eerst met Dhani in de tuin spelen!
Ze vonden het Geweldig, alleen hadden de pups het nog snel koud dus maar weer snel naar binnen om even een haze slaapje te doen om vervolgens weer te spelen
Natuurlijk heb ik een aantel leuke fototjes kunnen maken, en ik wil deze even met jullie delen
Meet Dhani!

Meet Quinzi

Meet Angel!

En dat gaat samen spelen kijk en geniet van mijn iets te lompe malthezer.
Dhani was eerder aan het spelen dan de kleintjes, die vonden het maar een beetje te druk, maar deden af et toe voorzichtig mee

Hij kan zo doorgaan voor Haas

En toen hadden de pups het koud, en gingen we weer naar binnen, Dhani moest zn rompertje aan
De pups zien hem als moeder hond en zien zijn plasser aan als tepel, dus die ziten daar steeds in te bijten en zo, en nu heeft hij zn plasser al helemaal kapot dus vandaar dat hij een rompertje aan moet als de pups nog aan het donderen zijn, ( als ze slapen mag hij weer uit )
Dat geeft natuurlijk een vrezelijk dom gezicht als hij zn kunstje mooi zit uit oefend.

Een berichtje zou leuk zijn,
wel een geniale oplossing
.
) maar een kruising tussen een mops hondje en een jack russel lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Zowel het kleurenpatroon (merle/blauwschimmel/getijgerd) als vachtstuctuur (zacht lang haar) komen bij beide rassen niet voor. Het is een kleur die wel veel voorkomt bij bijvoorbeeld de Friese stabij en cocker spaniels. Vooral Angel heeft veel weg van een Friese stabij pup. Zie de link hieronder.
)