bedankt!
haha ja daar hebben meer mensen moeite mee marsyl..
Dani krijgt al wat grijze haren onder der bek (zie foto 1, al is daar wel een groot gedeelte sneeuw:P) en heeft een veel ruwere/ dikkere vacht dan fenna.
verder zie je in karakter/gedrag heel veel verschil hoewel ze toch zusjes zijn. Fenna gedraagt zich nog steeds als puppy en is de onschuld zelve en ook een echte allemansvriend terwijl Dani heel trouw aan ons is en altijd kattekwaad uithaalt. Dani is ook verdomde slim dus als we op bekend terrein zijn (plekken waar we veel wandelen) dan kan ik haar niet loslaten omdat ze dan de weg zelf wel weet en mij niet meer in de gate houdt.. (boef!)
Spruitjee: Ja fenna is echt een foto model, die gaat zitten en gaat gewoon schattig om zich heen zitten te kijken.
Dani daarentegen is een drama, die laat haar oren altijd hangen en dingen om haar heen intresseren haar niet zoveel (behalve als het eetbaar is ) dus die foto's mislukken altijd enorm
@anthea_naomi : op deze foto's kijken zo ook nergens recht in de lens hoor..
verder doen woorden als 'koekje' 'appel' 'eten' 'brood' 'botje' ook wonderen (bij dani dan, fenna intresseert zich meer voor spelende kinderen dan voor eten)
bij fenna ben ik gewoon telkens zo gaan zitten dat de spelende kinderen/ geluid in de bosjes'/ enz zich achter mij bevond. dus dan zag ze weer ergens wat en ging ik er snel voor zitten, lekker makkelijk