~~ Nieuwe aanwinst: Mormel (Chihuahua) ~~

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Emilio_

~~ Nieuwe aanwinst: Mormel (Chihuahua) ~~

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-09 19:58

Mormel is in Juli 2 jaar geworden. In zijn korte leventje heeft hij veel meegemaakt, hij is namelijk mishandeld. We weten niet veel ervan, maar wel dat ze hem in brand gestoken hebben, en hij kaal is. Maar het haar is gelukkig al veel beter, en hij draagt buiten een dekentje. En ja, zijn naam := Nog op zoek naar een nieuwe naam. Hij is misschien niet de mooiste om te zien, maar wel het mooiste wat ik gekregen heb! :+: Hij is op dit moment van de zus van mijn oma, maar aangezien haar leeftijd (86), en ze kan er nog wel voor zorgen, maar dat word minder, nemen wij hem over.
      Hij is heel lief, alleen onze honden zijn nog een beetje 'bang' voor hem, en m'n konijn die nérgens bang voor is ook :(:) Maar dat komt wel goed :j :D

Grrrr, photobucket werkt niet mee, krijg ze niet kleiner, daarom linkjes..

Tamara_H

Re: ~~ Nieuwe aanwinst: Mormel (Chihuahua) ~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 20:01

Super dat jullie hem opvangen!
veel plezier met jullie nieuwe aanwinst

Mallodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 20:04

Lijkt me een leuk beestje.. ! Mooi ventje. Maar hij werd eerst mishandelt, dan ging hij naar de zus van je oma en nu naar jullie als ik het goed heb?

Emilio_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-09 20:29

Mallodie schreef:
Lijkt me een leuk beestje.. ! Mooi ventje. Maar hij werd eerst mishandelt, dan ging hij naar de zus van je oma en nu naar jullie als ik het goed heb?

Dankjewel! Hij is ooit mishandelt, is bij mijn oma gekomen, die is overleden en haar zus woonde naast haar, maar nu die er niet meer lang voor kan zorgen, komt hij bij ons, (hopelijk) de rest van zijn leven :)

Tamara_H: Bedankt! :)

Emilio_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-09 19:21

Zijn er hier op bokt ook chihuahuakenners? Mormel heeft namelijk een korte staat, maar ik lees en zie overal lange staarten. Verder heb ik nog genoeg vragen, dus ik hoop dat er hier chihuahuakenners zijn op bokt.