Oke, helaas zijn de foto`s niet van geweldige kwaliteit, maar toch wilde ik graag weer eens een topicje openen van mijn beestenboel incl paard

Hier het verhaal namens de hond

Hoi allemaal! Kijk, dit ben ik. Ik woon sinds zondag bij mijn baasje. Ik ben haar grote hulp. Ik raap dingen voor haar op en breng het naar haar. Ook kan ik deuren openen en sluiten, lichten aan en uit doen, gordijnen open en dicht doen, en als het moet kan ik haar ook helpen uitkleden!

Dit zijn haar konijnen.

Die gekke beesten rennen steeds voor me weg terwijl ik alleen maar lief sta te kijken!

Huh? hier zijn maar 2 van de 3 konijnen...

waar is nummer 3?

Ik houd ze goed in de gate hoor!

Maar ondertussen moet ik ook heel goed op mijn baasje letten!

We zijn zoals ELKE DAG lekker naar het bos gegaan... Dan gaan we naar haar paard toe

kijk, hier heb ik haar handschoen gepakt en moet ik aan haar terug geven...

Dit is haar paardje. Die vind ik niet eng hoor! Gister was ik mijn baasje ineens kwijt. Wat bleek... ze zat ineens OP dat beest zat... Toen ze een commando gaf dat ik moest springen heb ik geprobeerd bij haar op schoot te komen, maar dat lukte niet. Ik kwam NET niet hoog genoeg. Uiteindelijk bleek ook dat de bedoeling was dat ik TEGEN dat paard aansprong zodat ze mijn riem om en af kon doen. Ze vertelde me dat dat eerst moest kunnen voordat we naar het grote bos gingen... Nu snap ik ook waarom er een trainer mee was van de stichting die mij opgevoed en getraind heeft!

Moet je eens zien hoe vies ze is! Dat moest ik eens proberen! Ik heb laatst geprobeerd net zo vies te worden. Ik had wat leuks gevonden in het bos om doorheen te rollen, maar gelijk werd mijn dekje gewassen thuis, en ik werd ook helemaal schoongemaakt. Flauw hoor!

Zie je wel dat ik niet bang ben voor dat grote paard?

Nu ga ik lekker uitrusten van al het rennen door de sneeuw vandaag! Ik heb ook nog voor filmster gespeeld, maar mijn baasje krijgt het filmpje maar niet online... Dus die komt misschien later nog!