mijn konijn heeft weer een abces gehad (in juni had hij er ook een, toen is hij naar een dierenkliniek geweest).. deze keer zijn we naar een andere DA gegaan, want in de kliniek hadden ze volgens mij niet echt een oorzaak gezocht.. Nu is de oorzaak gevonden én behandelt, Frievel had een rotte tand, vandaar het abces. Die tand is verwijdert, wat wel een lelijke 'wonde' gaf, hij kon zo solliciteren voor een horrorfilm!
Ik mocht hem na de operatie meteen halen, maar moest hem nog binnenhouden en goed in de gaten houden dat hij goed wakker werd. om half 9 zijn we hem dus gaan ophalen, en om half 11 werd meneer eindelijk goed wakker!
dus ik kon met een gerust hart gaan slapen,hoewel.. 's nachts wakker geworden, hij had alleen zijn drinken en zijn hooi voor 's nachts, opzich kan hij daar natuurlijk mee doorkomen, maar hij eet bijna geen hooi
dus ik ongerust, mijn bed uit, de tuin in om half 3 snachts, en zijn potje eten gaan halen, begon direct te eten, dus ik was weer gerust! 
Hij herstelt heel goed en is weer helemaal de oude!
Hij moet nog wel 2x per dag antibiotica krijgen, en daarom moet hij dus nog paar dagen in zijn binnenhok blijven (anders is het momenteel veel te lasten om 'm uit zijn hok te halen, aangezien hij veel plaats heeft dan en ik er moeilijk bij kan, zeker nu er een zeil overligt voor de regen enzo), daarom mag hij eventjes rondlopen hier op de mat binnen als ik zijn AB geef, hij heeft toch nog nooit iets achtergelaten, en 't is ook niet dat hij hier superlang zit.Ik zet hem dan op de mat, daar gaat ie ook niet af (de vloer glijd en dat weet hij
)! nuja, lang verhaal, de foto's;
Konijnlief op de mat!
Om dan even later naar de zetel te staan gluren, want daar mag hij ook vaak inzitten, en hij vind dat zoo leuk, op en af de kussens springen!
En voor je het beseft, zit zit hij in de zetel!
Bovenop de grote kussens, daar zit meneer graag! 
Om dan weer een verdieping lager te gaan!
hmmm, stiekem wil ik wel weer naar beneden..
of misschien toch maar weer een verdieping hoger?
Ik weet het niet..
't is wel hoog..!?
hmmm.. doe ik het?
of doe ik het niet!?
Ik heb het gedaan!! 
)