Een koppeltje van 2 zusjes en 1 andere dame die ik op de exoknaag afgelopen zondag heb gekocht. Dat lag niet in de planning maar ze was zo schattig dat ik wel 'moest'
De namen van de dames uit het koppel zijn Benthe & Bindi, en de losse dame heet Tessa. Benthe & Bindi zitten samen in een kooi, Tessa zit nu nog in een curverbox maar die is mij iets te klein (40x55 uit m'n hoofd) dus daar ga ik nog een tweede box aan koppelen, of ik koop een grotere kooi, ik ben er nog niet over uit
Laten we dan maar beginnen met Tessa.. beetje te druk om echt fotogeniek te zijn
Maar wees eerlijk.. zoiets schattigs kan je toch niet laten 'liggen'? 
1.

Ze is nog een beeetje verlegen, op de bank en als ze opgetild wordt druk aan het verkennen en wandelen maar wel ontzettend lief. En ze komt inmiddels al uit zichzelf op je hand zitten, aww.
2.

Goed, veel foto's van Tessa heb ik dus niet.. het koppeltje is wat fotogenieker haha. Ze zijn echt ontzettend schattig. De wildkleur dame, Benthe, is erg lief en rustig. Bindi is wat pittiger maar ze lopen beide lief je hand op (oke, Bindi bokst soms een beetje of knaagt wat, maar daar kan ik ook nog wel mee leven hehe
)Benthe:
3.

4.

5.

6.

(Aah dat koppie!)
En Bindi:
7.

8.

Haha dat snuitje =3
9.

10.

Ze heeft zo'n mooi kleurtje, en dan die rode oogjes, echt helemaal schattig
Wel hele leuke beestjes!
Heeft ook wel wat).
De wildkleur vooral, maar die rode oogjes bij de andere tante vind ik ook weer erg mooi. Ach ze zijn gewoon allemaal mooi en leuk 

,ben helemaal verliefd op benthe