Let op, kunnen schokkende beelden bevatten!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
itsmi schreef:Wauw geweldig zeg! Ook de foto's!!
1 vraag, ik ben echt totaal een leek, op het gebied van foto's, neem het me dus niet kwalijk als het een domme opmerking is,
maar was het niet leuker als je op foto 1 de klauw scherp gesteld had ipv hoofdje? Dat je het hoofdje waziger ziet, en de klauw scherp? Zo als die nu is vind ik m ook fantastisch hoor!! Kdoe het je niet na..
Mitxa schreef:Dankjulliewelitsmi schreef:Wauw geweldig zeg! Ook de foto's!!
1 vraag, ik ben echt totaal een leek, op het gebied van foto's, neem het me dus niet kwalijk als het een domme opmerking is,
maar was het niet leuker als je op foto 1 de klauw scherp gesteld had ipv hoofdje? Dat je het hoofdje waziger ziet, en de klauw scherp? Zo als die nu is vind ik m ook fantastisch hoor!! Kdoe het je niet na..
Ik had hem al gefocust op zijn ogen en ik verwacht niet dat Macho 5 sec zo met zijn pootje verspreid in de lucht blijft staan
Ariebombarie schreef:Ik had hem al gefocust op zijn ogen en ik verwacht niet dat Macho 5 sec zo met zijn pootje verspreid in de lucht blijft staan
luanova schreef:Mooi gefotografeert weer meid !
(zijn een kale kat en kortharig hondje een compensatie voor je uberharige paard ?)
_Nicky schreef:Leuke foto's! Mooi scherp ook en goede momenten. Jouw sphynx is nog knap vergeleken met die van ons, hihi.![]()
@ Meisje2000: Sphynxen hebben inderdaad geen of nauwelijks snorharen.
meisje2000 schreef:Een hele mooie kat en hele mooie fotos.
Maar hoort het bi het ras dat ze geen snorharen hebben???
Heb namelijk altijd geweten dat alle kattenrassen snorharen hebben en kan ze bij hem niet ontdekken.(opf ik moet er overheen kijken)