~ Stampertje, Spot en Yodie in the Picture! ~

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Emilio_

~ Stampertje, Spot en Yodie in the Picture! ~

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 16:28

Spot : Cavalier King Charles Spaniël : 21'05'03 : v. Steven van Ludmilla : m. Yodie of zazou van Ludmilla : kleur'blenheim : ooit behendigheid gedaan : hartruis.
Vanwege een hartruis kan ze niet meer lange afstanden naast de fiets enzo.

*-:)
[1] Afbeelding

[2] Afbeelding

[3] Afbeelding

[4] Afbeelding

[5] Afbeelding

Yodie : Cavalier King Charles Spaniel : 12'01'00 : v. (moet ik even opzoeken) : m. Zazou of rachel van Ludmilla : kleur'tricolour : vroeger behendigheid : nu lui

[6] Afbeelding

[7] Afbeelding

[8] Afbeelding

[9] Afbeelding

[10] Afbeelding

Stampertje : Konijn : 07'08'05 : kleur'madagascar : dik

[11] Afbeelding

[12] Afbeelding

[13] Afbeelding

[14] Afbeelding

[15] Afbeelding

Laat je een leuk berichtje achter? :wave:

Fredlover10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 17:57

Leuke foto's, dat konijntje is echt cutie. :D

Zit dat riempje bij het konijntje niet te strak?

Emilio_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 18:26

Fredlover10 schreef:
Leuke foto's, dat konijntje is echt cutie. :D

Zit dat riempje bij het konijntje niet te strak?

Dankjewel! :D
Nee, die zit niet te strak. Hij heeft 2 van die 'vetrollen', waar het riempje dan tussen zit. Hij zit precies goed :)
Oh ja, voor mensen die denken dat het echte vetrollen zijn: Nee, het is gewoon vacht waar geen huid tussen zit, gewoon dik haar dus.
En hij is inmiddels al een stuk slanker omdat hij nu de hele dag in en uit zijn hok kan wanneer hij wil :D

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 18:47

Nou die WAMMEN (zoals dat heet) zijn wel degelijk opslag van vet hoor :) Inmiddels zal het wel los vel zijn omdat de huid opgerekt is. Voedster hebben vaak een wam omdat ze daar vet in opslaan (vrouwen he, kindjes -> reserves).

Ik vind de zwart-wit foto's erg mooi!! Knap trouwens dat je je konijn aan een tuigje hebt leren lopen, niet veel konijnen warderen dat.

Emilio_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 19:37

Urko schreef:
Nou die WAMMEN (zoals dat heet) zijn wel degelijk opslag van vet hoor :) Inmiddels zal het wel los vel zijn omdat de huid opgerekt is. Voedster hebben vaak een wam omdat ze daar vet in opslaan (vrouwen he, kindjes -> reserves).

Ik vind de zwart-wit foto's erg mooi!! Knap trouwens dat je je konijn aan een tuigje hebt leren lopen, niet veel konijnen warderen dat.

Oh, want als ik eraan voel enzo, zit er geen huid/vet :) Weet ik ook hoe dat heet! Ik weet alleen niet of het een mannetje of vrouwtje is, want hij/zij is gekocht in een dierenwinkel, waar ze zeiden dat het een mannetje was, maar de dieranarts zei dat het een vrouwtje was :+ Zelf kan ik het niet zien, hij laat het niet toe dat ik hem optil enzo.

Hij was vroeger nogal een 'kreng', beet, viel je aan enzo, maar sinds hij het tuigje accepteert niet meer :) Dankjewel! :D

Edit: Net als onze honden vind hij het heeerlijk om geborsteld te worden, te knuffelen en 's zomers wandelt hij wel eens mee met de honden :)) :+: