Arme Robby (van Robby en Bobby)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marialva

Arme Robby (van Robby en Bobby)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-09 22:20

hallo allemaal

jullie kennen misschien deze topics nog wel?

[BB-ITP] Daar zijn we weer Bobby en Robby

[BB] help ons AUB bobby te vinden-Gevonden & weer thuis! pg.12

[BB-ITP] Bobby En Robby dikke mik

daarin heb ik toen ook besproken dat Robby zn gezondheid niet goed was doordat hij zo is doorgefokt?

ik kan jullie mededelen dat zijn gezondheid snel achteruit gaat. zn nieren zijn het nu echt aan het begeven ondanks al onze medische zorg valt hij niet meer te redden |(

Robby heeft nu nog niet zoveel pijn maar wordt dat straks niet uitgesloten, en hebben we besloten om hem aankomende week te laten inslapen, voordat hij veel pijn gaat krijgen en zelf een zeer pijnlijke dood zal sterven |( |(

we zijn er helemaal kapot van en ben je daar nooit op voorbereidt ;( het is zoooo oneerlijk :(

hier nog een paar fotos van onze lieve kanjer

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door marialva op 04-12-09 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Nickeltje

Re: Arme Robby (van Robby en Bobby)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:22

BB > BB-itp

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 14:34

Ag wat ontzettend rot, maar wat een vreselijk dappere beslissing. Ik heb met angst en beven het verhaal van Bobby gevolgd, en kippenvel gekregen bij het eerste topic van de 2 samen. En nu zit ik hier met tranen in mijn ogen voor afscheidsfoto's.
Ik vind het een onwijs dappere beslissing, en daar kan ik niets anders mee doen dan respect voor hebben. Heel veel sterkte de komende tijd.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 19:10

Aah nee Cyn, het is niet waar..! ;( Waarom nu toch jullie lieve kleine man, het is zo niet verdiend..

Ik krijg gewoon een knoop in m'n maag nu ik dit lees, ik hoopte zo dat het beter met hem zou gaan en vooral ook zou blijven gaan en nu dit. Woorden schieten te kort, maar weet dat ik in gedachten bij jullie ben! Vind het echt ongelooflijk dapper en van heel veel liefde voor Robby getuigen dat jullie deze beslissing hebben genomen, maar vind het zo jammer dat zijn tijd op aarde niet langer mag zijn.. arme jongen. ;(

Hoe is jullie kleine meid eronder? Ik weet nog wel hoe ze van streek was met Bobby en nu moet ze Robby straks voorgoed missen.. En Bobby natuurlijk ook, hoe zal het wel niet voor hem zijn? Ik snap het niet, waarom Robby.. In ieder geval onwijs veel sterkte en als ik iets kan doen, hoor ik dat graag!

Heel veel liefs en sterkte :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 22:32

Wat verschrikkelijk zo'n enorm verhaal en zo'n jong diertje nog.....
Maak ik me des te meer weer op voor fokken met verstand.
Jammer dat het bij jullie zo mis is gegaan en je nu afscheid nemen.....Echt zo zonde had het jullie zo gegunt, sterkte!

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-09 15:15

bedankt voor jullie lieve berichten.

ja onze kleine meid is net als ons er helemaal kapot van |( alleen gaan we nu erg twijfelen of we het moeten laten doen??? hij is vanaf gisteren (zondag) weer een stuk opgeknapt en dan hebben wij zoiets van als hij zo blijft dan vindt ik het niet nodig om hem te laten inslapen, we hebben met de dierenarts overlegt en die zei ook van als hij zo blijft is het niet nodig om hem te laten inslapen!

hij kan zo nu en dan een terug val hebben maar ook weer opknappen, ik denk dat als hij echt langer dan een paar dagen slecht blijft dat we dan moeten gaan beslissen?

ik weet het even niet meer want we willen hem natuurlijk zo lang als mogelijk bij ons blijven houden, maar we weten ook dat als hij erge pijn heeft het niet eerlijk is voor hem!

hij is nu aan het spelen met Bobby dan denk ik van dan heeft hij geen pijn toch?

ohh mensen het is zoooo moeilijk........