Tja ik heb border lollies ze zijn allebij nogal raar Hierbij een filmpje van net , van mijn anderhalf jaar ouder border collie die met zijn bot aan het spelen is
Stephaniiee_
Geplaatst: 03-12-09 13:56
hahahaha wat een onwijs leuk filmpje en leuke hond!
hahaha wat een maf ding joh, jaaa dat botje moet wel goed aangevallen worden want volgens mij staat dat botje op het punt je hond aan te vallen. Heerlijk toch hoeveel lol ze kunnen hebben om zoiets stoms.
nij de 39 seconden maakt hij wel een mooie schijnbeweging.. om vervolgens weer vol in aanval te gaan
No_worries
Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)
Geplaatst: 03-12-09 14:16
Haha geweldig filmpje, dit doet mijn flatbrained retriever ook met botten En dan gromt ie er soms ook nog bij, of iets wat daarop zou moeten lijken. Echt hilarisch hahaha...
hahaha geweldig Echt précies zo als onze hond (stabijtje) Die kan ook zo vreemd om een bot staan springen, meestal pakt ze m op en gooit ze hem ook nog eens 2 meter verder, om daar weer gek te doen
dje hondje egt zo van : Hee! waarom beweegt hij niet! egt Grappig!
Toushie
Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-09 15:30
ikbenmarije: haha ja hij gooit hem ook nog wel eens op en gaat hem dan vangen Kuggur: Behendigheid , ik wil volgend zomerseizoen wedstrijden weer gaan starten met hem. We hebben volgendeweek zaterdag ons examen beginners en stromen dan door naar de club.
Beginners-gevorderden-club-wedstrijd/recreanten. ik sla de gevorderdenCursus dus over met hem
hij lijkt op een van mijn poezen, die doet dat ook, de hele tijd schijnaanvallen en dan heel hard wegrennen voordat het propje je aanvalt!
lieniminnie
Geplaatst: 03-12-09 15:52
geniaal! bij poezen heb ik het vaak gezien maar Goed hondenhok trouwens!
Tallout
Geplaatst: 03-12-09 15:53
HAHA Linds, dat beest is gek .
maresie
Geplaatst: 03-12-09 15:56
wat een mooie border collie was hij al langharig toen hij jonger was? ik heb zelf een border van 6 maanden met ook rechtop staande oren en ook een beetje de zelfde aftekeningen,alleen zij is nu nog kortharig ,maar misschien blijft dat wel zo