Kortom gewoon heerlijk genieten en terwijl ik naar mijn hondje kijk besef ik me dat , terwijl ik al een tijd op bokt zit
nog nooit mijn hondje fatsoenlijk heb voorgesteld

Iets wat mijn kleine meid natuurlijk wel verdiend
Helaas zijn niet alle foto's topkwaliteit want heb het een tijd moeten doen met alleen een mobiel met camera , maar dat mag de pret niet drukken
Dus bij deze :
Zappa
6 jaar
Whippet x Parson Jack
Knuffel , neuroot , clown, intelligent, kampioen gekke bekken trekken en afgestudeerde luilak
Als kleine pup net 1 dag thuis maar mevrouw heeft meteen al praatjes
Op het moment dat we thuiskwamen met haar is het geweest alsof ze er altijd is geweest
Volgens mij is het iets wat Zappa ook dacht want die liep meteen parmantig rond met een air : zo dit is mijn nieuwe huis en zie me
hier maar eens weg te krijgen , echt geweldig om te zien

Maar we kunnen ook heel lief zijn hoor
Die blauwe knuffel die je ziet heeft ze nog steeds , inmiddels grijs maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen
om het ding weg te gooien , ze komt er ook altijd mee aanzetten als ze wil spelen
En als we vragen waar Pino is gaat ze hem echt zoeken

En de typische Zappa blik en houding die ze nooit verloren is

Hoezo , toen al fel ?
Wat ik zo leuk vind om te zien is dat ze nog steeds hetzelfde staat als ze speelt

Helaas heb ik weinig tot geen foto's van haar tussen pup en een jaar
Inmiddels een jaartje ouder en ze komt hoog op de benen te staan !!

Wat Zappa het liefste doet

Hoezo ik gekke bekken trekken ?

Maar voor een koekje wil ik wel normaal kijken hoor

Vrouwtje heeft het ooit in haar hoofd gehaald in een gekke bui een petje te kopen
Daar was ze het heel erg mee eens

Hier samen met haar grote vriend Puk

En tja als je tussen 2 katten opgroeid is het niet raar dat je af en toe een identiteits crisis hebt

De typische Zappa blik waar ik het al over had
Eigenlijk moet je ook weer even naar boven scrollen en die andere foto ook ven kijken
Dan zie je wat ik bedoel haha

En dit is mijn mooie meisje hoe ze er nu uit ziet

http://www.mijnalbum.nl/Foto-83ITS6TU.jpg
Bedankt voor het kijken en als jullie het niet erg vinden ga ik verder met wat ik het liefste doe