Het bos is nu erg mooi, en met het zonnetje erbij is het dus volop genieten...
Ik zal jullie eerst even voorstellen:
Poquito, 7 jarig reutje, en altijd bij me in de buurt. Het lukt dus ook eigenlijk nooit om een foto van Poqui te maken van afstand:

Chicolino, 7 jarige reu, en altijd ver weg tijdens de wandeling. Hij loopt nooit op de paden, maar altijd overal dwars doorheen....

Nestino, 12 jarige reu, doet niet anders dan iedereen en alles maar in de gaten houden zodat we wel weer met z'n alle aan het eind van de wandeling huiswaarts kunnen gaan. Nesto is eenmaal in het bos altijd fanatiek op zoek naar herten (konijnen vind'ie niet leuk genoeg

Het pad richting het bos, Nesto en Chico rennen het liefst in één teug die kant op...

Maar als ik hard genoeg fluit, komen ze naar me toe gerend... Ze lopen denk ik ook wel 3 keer de afstand die ikzelf loop tijdens zo'n rondje...

Nesto staat nog even op de uitkijk (favoriete bezigheid), je weet maar nooit of er toevallig een hertje het weiland oversteekt...

Maar totaal onverwachts loopt daar dus een ware 'boskoe'... Die lopen daar eigenlijk nooit, en dit jolige diertje vond het erg leuk om in volle galop richting de honden te rennen, en ze nog even op te jagen terwijl Nesto en Chico "vluchten" over het pad...

Chico nog steeds een beetje ontdaan van de 'dolle stier'...

Maar ik zie aan zijn getipte oortjes dat hij zo snel mogelijk bij me wil zijn...

Intussen aangekomen in het bos. Nesto gaat vrolijk verder met zijn hobby...

En dan een poging doen om een leuke groepsfoto te maken...

Maar toch, uiteindelijk een leuk resultaat

Nesto op onderzoek tussen de bomen... Hij ziet iets, en zet de achtervolging in...

Chico hoort Nesto diep het bos inrennen. "Heb ik iets gemist??" Ja Chico, je hebt wat gemist...

Nadat ook Chico de achtervolging heeft ingezet komen ze na zo'n 5 minuten weer samen het bos uit...

Vanuit het bos weer snel het pad op, op zoek naar de volgende 'attractie'...
Ze 'jagen' vaak samen de bossen door, gelukkig nog nooit met enkel resultaat... Maar ze blijven er wel heel stoer onder hoor

Poquito krijgt niets mee van deze jacht drang... Op weg naar de auto is hij dus als enige nog zo fris als een hoentje

Thuis gekomen liggen ze met z'n drieën tegen elkaar aan te slapen. Chico droomt, zijn pootjes bewegen af en toe.... Geen twijfel mogelijk waar die over droomt...