Ik heb ze al 9 jaar, maargoed nu woon ik op mezelf en zijn ze met me meegegaan dus nu zijn ze echt van mij.. vond ik toch een reden om ze een keertje te showen op bokt
kijk en aanschouw mijn katjes vroeger en nu..
E_Nalanta
Geplaatst: 16-10-09 17:52
Wat een mooierds! Die rode is echt schitterend, een beetje een leeuw!
ze zijn ook onwijs lief en ben ook superblij met ze. het zijn broertjes van elkaar, al zou je het niet zeggen die rooie(bikkel) is inderdaad mooier, die zwarte (charlie) is altijd een beetje de pechkat geweest.. heeft van alles aan z'n darmen daarom issie zo mager.. en vroeger had hij altijd lintwormen enzo..
Zeker naast zn bikkel valt charlie een beetje in het niet qua uiterlijk maarja.. ze zijn allebei onwijs lief
het zijn leukerds zeg! inderdaad net Noren, maar ze waren een kruising toch? Hun moeder was in ieder geval een lapjeskat anders kan nooit de ene zwart en de andere rood zijn
Ik heb eigenlijk geen idee wat het precies zijn want we hebben ze bij een boerderij vandaan die per toeval het nestje hadden ontdekt En de moeder was rood haha,ik snap het ook echt niet :/
de moeder rood en haar kitten zwart? dat kan niet, dan is het zwarte kitten geen kind van haar maar van een andere poes. Katers krijgen altijd de kleur van hun moeder. Als zij dus broertjes zijn moeten ze een lapjes moeder hebben gehad. Of er zijn per ongeluk twee nestjes geweest.