Een rottweilerpup genaamd Layka.
Ze is nu 9 weken oud en word met de dag ondeugender.
Hierbij het verhaal.
Vorige week zaterdag waren we bij de opendag van het dierenasiel wezen kijken in Waalwijk.
Daar zat een mooie rottweiler van 1,5 jaar. Mijn moeder vertelde het de volgende dag tegen mijn broer.
En die reageerde meteen van en je gaat morgen die hond halen en dit en dat. Maar mijn moeder durfde die risico niet te nemen, omdat ze niet wisten of de rottweiler met kinderen om kon gaan en ze had liever een teefje. Toen zijn we gaan speuren op marktplaats en daar stonden verschillende nestjes. Waarvan een nestje in Breda. Ze hadden nog 1 pup over maar was een reutje. Nou dat werd m niet. Weer verder speuren en daar kwamen we een nestje tegen in Kerkdriel. Ze hadden nog 1 pup een teefje. Mijn moeder gebeld en direct in de auto gestapt met mijn broer. Zelf moest ik weg naar een vriendin van mij dus kon niet mee. Rond half 4 a 4 uur kreeg ik een telefoontje dat ze de pup gekocht hadden. Eenmaal thuisgekomen trof ik een pup aan. Ze kreeg de naam Layka van mijn moeder.
Ondertussen heb ik enkele foto´s van haar geschoten. Ze vond de camera op het begin erg interessant en dacht ook dat ze erin kon bijten. Dat was dus niet de bedoeling. Nu na enkele dagen word ze steeds speelser en brutaler.
Bij deze de foto´s.

En als laatste zijn vriendje die nog ernstig jaloers kan zijn.