Mijn bazinnetej noemt mij altijd : ''Hero on socks''. Ik snap zelf niet waarom want ik ben al een echte held.
Okeeokee ik ga niet overdrijven nu, sommige dingen zijn wel erg eng en dan spring ik liever nog even in de armen van mijn baasjes. Afijn, vorige week kwam mijn jongste bazinnetje in eens met een eng rood ding de kamer in. En dat ding was groot!
Eerst dacht ik dat dat ''ding'' geen kwaad kon, maar toch vertrouwde ik het niet helemaal. Ik heb vanalles geprobeerd. Geblaft, tegen aan geduwd. Maar hij wou maar niet weg.
Heeft iemand misschien een tip hoe ik dit enge monster kan laten verdwijnen? Mocht het weer komen (waar ik dus wel bang voor ben).
Hier wat foto's van het monster en mijn pogingen om hem weg te jagen:

Ik wou hem van achter pakken, nog een heel gedoe. Moest helemaal om de tafel heen. Helaas reageerde het monster niet op mijn gegrom en geblaf.

Dan maar van de voorkant, weer reageerde het niet.

Zelfs niet met deze blik, het gaf geen kick.

Moedeloos word je ervan
En toen, pakte het bazinnetje ineens het monster op. Ze raakte hem aan! Pff dat ze dat durfd.

Ik heb het natuurlijk goed in de gaten gehouden, en raad is? Het monster deed haar niks. Naja zover ik kon zien.
Daarna heb ik het zelf ook is geprobeerd;

Opzich kan ik nu wel leven met het monster, maar het zou fijner zijn als ik mijn baasjes er tegen kon beschermen!
Alvast heel erg bedankt!
Hero.

En speciaal voor de mensen die benieuwd zijn hoe ik eruit zag als kleine Hero ;

Ojaa nog een speciaal plekje voor mijn kleine grote vriend Toutshie: