Iedere week maken Mac en ik samen met de hondjes een heerlijke wandeling. Dit keer heeft Mac haar camera meegenomen en prachtige plaatjes geschoten. Jammer dat ik er slechts 15 plaatsen mag
Dank voor de leuke reacties! Ja Piep ziet er (gelukkig weer) heel goed uit! Het gaat gewoon super met haar
XoNo
Geplaatst: 27-08-09 07:14
Wat een prachtige foto's zeg Lekkere modderhondjes zijn het ook Jaja, Piepje ook deze keer
jottum
Geplaatst: 27-08-09 07:32
Piep in de blubber, die is grandioos!! En ik stel me helemaal voor, hoe Mac plat op haar buik heeft gelegen om sommige foto's te maken Heerlijk om te zien hoe die hondjes ECHT hond mogen zijn.
Oh wat zijn ze leuk Laika!!!! En wat een stelletje smeerkezen zeg! Zálig!!! Echt een super leuk stel!
Mac
Geplaatst: 27-08-09 11:27
Je hebt gelijk Laika, 15 foto's is veel te weinig om die twee dametjes van je vast te leggen op de gevoelige geheugenkaart! Dat Piep zich zo vies maakte was wel heel bewonderenswaardig. Van Yucca zijn we dat uiteraard gewend
Ja, Piep in het water was tot vorig jaar zelfs ondenkbaar. Madam liep zelfs met grote boog om elke plas heen. Tegenwoordig is zelfs blubber niet vies meer. Hoe ouder hoe gekker zegt men