Meet Mailo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fenja

Meet Mailo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-09 21:01

Hallo Ik ben Mailo
Afbeelding
Ik ben op 07-06-09 geboren. Mijn moeder is als zwerver binnengebracht op het dierenasiel in beilen.
ik ben geboren in een gastgezin van het dierenasiel waar ik de eerst paar weken van mijn leven samen met mijn broertjes en zusjes heb geleefd. Toen ik oud genoeg was mocht ik naar het asiel om een nieuw baasje te vinden.
Nou die heb ik gevonden. Afgelopen zaterdag kwamen er een stel en de keus was al snel gemaakt.
Daarna heb ik een hele poos in de auto gezeten wel een half uur. Dat was best wel vermoeiend en toen ik in mijn nieuwe huis kwam was ik nog steeds aan het slapen.
Ik heb in de avond de hele kamer ron gekeken en gezellig met mijn nieuwe baasjes op de bank geknuffeld.
Maar eerst nog een foto van hoe ik er uit zie.
Afbeelding
Afbeelding
Nou dit ben ik dus. Tja ik ben zwat met witte vlekken op mijn kont en gedeeltelijk mijn rug en ik ben wit met zwarte vlekken van voren en van onderen.
Ik vind het heerlijk om te spelen met mijn plafond muis
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
van al dat spelen wordt je best wel moe en dan ga ik naast mijn grote vriend slapen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dit was het weer tot de volgende keer
om het af te leren nog 1 foto
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door fenja op 17-08-09 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Lynske78

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 21:06

Wat een leuk ding! Wij hadden ook z'on kat met wit en zwarte vlekken. We hadden hem koetje genoemd.

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 16:29

Wat is het toch een scheetje. Jammer dat we zijn mooie stem geluid op de computer niet kunnen bewonderen }> . Maar ik denk dat jullie er een super leuke kat aan hebben! :D