Dus ik donderdag vol goede moed weer naar het asiel toe. Was maar goed dat ik op tijd was, want ik was niet de enige kaper op de kust!
Dus ik helemaal blij een lieve kleine cyper genaamd Guppie uitgezocht. Hij had nog geen kaartje met gegevens, maar ze had even snel onder zn staart gekeken en ja het was een katertje. Meneer zou op maandag pas uit het asiel weg mogen, dus vandaag kon ik hem ophalen.
Thuis met vriendlief al een naam bedacht; Sil

Tsja en toen kwam k daar vanmiddag, eerst even de plaatsingsformulieren tekenen en daarna het paspoort van het kleintje doornemen; geënt moet over 3 weken weer, poesje van 2 maanden oud...
Dus ik: O, vorige week was het nog een katertje!

Madam was eerst wat bangig toen we thuis kwamen, maar inmiddels is ze de tent aan t verkennen. Ze mist haar vriendjes wel een beetje volgens mij want er wordt heel wat afgemauwd. Straks maar even lekker eten geven, want ze mag nog wel flink wat aankomen.

Net gearriveerd

Nog lekker veilig onder de bank.

Ik durf er wel onder vandaan te komen hoor!!

Oeps het is toch nog wel wat eng, snel maar weer onder de bank!

Zie je wel, ik ben wel een stoere meid!

Ik ben echt helemaal verliefd op dr, ze heeft zo'n lief schattig bekkie

Maarrrr nu moeten we dus ook een nieuwe naam verzinnen! Dus als jullie nog suggesties hebben?
Ik vond Doutzen wel leuk, maar weet niet of vriendlief het daar mee eens is hihi