. We hebben een paar jaar 2 aangelopen katten gehad, maar een paar maanden geleden is er eentje overreden
. We waren eerst helemaal niet van plan om er een kitten bij te doen, maar een collega van mijn vader vroeg of we een zwerfkitten wilde. Nouja, leek ons wel leuk voor de jongste thuis. Helaas ging dat allemaal niet door, maar toen zag ik hier op bokt een topic en die kittens zochten nog een baasje. Ik was helemaal verliefd op een lapjespoes van het nestje. Dus helemaal van Zuid-Limburg naar Breda toe gegaan voor een kitten
.En ach het is zo'n schatje
we vinden haar echt helemaal geweldig. Summer zit alleen nog op de slaapkamer van mij en mijn zusje, maar voor haar is het echt één grote speelkamer. Dan ziet ze weer veters, een speeltje, een vlieg en gewoon spoken. Hoop wel dat de hond en de andere kat snel met Summer overweg kunnen, maar nu zit de andere kat nog heel gemeen naar Summer te kijken vanuit het raam en de hond wil er achter aan omdat Summer voor hem wegrent.
nou verhaal is nu wel lang genoeg, nu de foto's dus maar:
bij het asiel

zo'n klein droppie

. Hij had eerst helemaal geen interesse in Summer, maar daarna begon hij toch eens te kijken. Summer blaast wel naar de hond en de hond is een beetje overenthousiast, maar tussen die 2 gaat het denk ik helemaal goed komen.