Zara, de langhaar Bengaal bosaap

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lowara

Zara, de langhaar Bengaal bosaap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-09 00:28

Maak kennis met mijn langharige Bengaal Zara ( in de wandelgangen de langharige bosaap genoemd := )
Zara heb ik nu bijna een jaar geleden van bokker Judibo overgenomen, en ben nog altijd superblij met haar!
Zara had vanmiddag een speelbui ( goh.. dat heeft ze nou NOOOIT!) en besloten om haar eens wat te gaan uitdagen met een speelgoed muisje aan een touwtje.
nou.. goede keuze, madam had de tijd van d'r leven!
Is in ieder geval voor mij weer wat rust, normaliter is haar grootste hobby om elke lade/deurkast/keukenkast open te maken en alles eruit te gooien.
dit doet ze minimaal 5/6 keer in de week zodat vrouwtje ook wat op te ruimen heeft natuurlijk :Y)

Hallo, ik ben Zara :j

Afbeelding

Eerst even rekken en strekken eer ik begin natuurlijk :Y)

Afbeelding

Ja? ik zit klaar hoor?

Afbeelding

??? dit meen je toch niet serieus he? zo'n nep muis aan een sullig touwtje?

Afbeelding

Nou... mmm OK!!! we gaan ervoor! attack attack! 8-)

Afbeelding

I shall terminate you!!!

Afbeelding

Bengalen truukje: gewoon het touw doorbijten :j

Afbeelding

Wat? niet goed?

Afbeelding

Nou.. ik vond van wel :j Nu heb ik namelijk dat lelijke nepmuis ding eraf gekauwd en kan ik hem lekker opeten :D

Afbeelding

Zucht.... en daarna lekker laten verteren tijdens een dutje :j

Afbeelding

Wat Zara nog niet weet, is dat er binnenkort een vriendje bijkomt voor haar om mee te spelen, namelijk een lief Ragdoll kitten pluizebolletje 8-)

Merry98

Re: Zara, de langhaar Bengaal bosaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 00:33

wat een leuke fotos!
mooie poes ook :D

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 09:10

Lowara schreef:
Wat Zara nog niet weet, is dat er binnenkort een vriendje bijkomt voor haar om mee te spelen, namelijk een lief Ragdoll kitten pluizebolletje 8-)

Heeeeeeeeeeeeeey....dat wist ik helemaal niet :D
Wat zal Zara een plezier hebben :j

Judibo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 09:46

AAAAAH!!! Daar is ze :D :D :D
Mijn monstertje :7 Alhoewel ze hier echt noooit de laadjes enzo heeft opengemaakt in de keuken :wow: (of zou dat door de kindersluitingen komen := )

Maar leuk! Een Ragdolletje dus toch! Spannend! Heb je al foto's van dat monstertje? Hij/zij krijgt in ieder geval de perfecte opvoeding van mama Zara O:)

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 09:48

Mooie kat hoor! Maat touwtjes bijten doet mijn htk ook ;)

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-09 10:42

@ Judibo: jaaaa.. even wat foto's omdat het al zo lang geleden was :j
Zara vermaakt zich opperbest op de boerderij van mijn ouders nu we er een maandje op passen, ze is een stuk rustiger hier dan bij mij thuis. ( oohh wat een "ellende" wordt dat volgende week dus weer ;= )

@ mamamiesje: mjah.. eerste planning was er eentje van jullie, maar dat wordt nu lastig nu Satin de noodoperatie heeft gehad.
met paps en mams overlegd, en zodra ik voor 2 dagen vast werk heb, komt er een Ragdoll kitten bij.
Wil immers wel zekerheid kunnen bieden met oog op premium voer, dierenarts kosten etc :j
Met 1 kat geen probleem, met 2 wordt het toch al wat duurder mocht het dubbel mis gaan of wat dan ook.
kleur etc ben ik nog niet uit, er moet in ieder geval wel het een en ander aan kleurschakeingen inzitten, en de kitten moet zo dominant mogelijk zijn ivm Zara :=