Eerst een beetje in het rond gekeken...een kitten is zo verschrikkelijk leuk,maar aangezien we allebei een volledige werk week hebben vonden we dat niet zo eerlijk tegen over een kitten.
Op naar het asiel om een wat oudere poes uit te zoeken,ik houdt heel erg van bont...en wilde graag een poes...en ja je raad het al we kwamen thuis met een cyperse (ex) kater met blaasgruis problemen!
De eerste verblijven waar we in kwamen allemaal gezonde poezen ... we konden geen klik vinden...maar we zagen nog een ander verblijf en mochten daar ook een kijkje nemen.....en ja hoor ,daar was hij dan...de klik was er meteen,alleen een blaasgruis patient...mocht de pret echt niet drukken hoor!
Speciaal voer via de dierenarts en iedere dag een blikje Almo nature wat ik voor hem bestel via een Duitse site en hij vind het heerlijk!
Maar wat is hij verschrikkelijk lief,aanhalig en zo tevreden,het straalt gewoon van hem af ,een heerlijk dier gewoon!
Meet Homber!

De eerste dag thuis,ik was helemaal verliefd op het kleed,op de bank durfde ik niet...

Dag 2 de bank was ontdekt en ik mocht er ook gewoon op blijven liggen genieten

Er kwam zelfs nog een rose

Ik mocht voor het eerst naar buiten na een dag of 10...en ja hoor daar vond ik weer zo"lekker kussen!

Maar stoere ik ging wat verder kijken dan de tuin.....eng wel die smalle schutting

Maar natuurlijk lukte dat wel en was ik eindelijk boven.

Ik mocht al wat langer naar buiten,vrouwtje vertrouwde mij wel.....kom ik ineens nog zo""n mormel tegen in mijn eigen tuin...nou ik doe net of ik je niet zie hoor

Nu ben ik baas in eigen tuin.....de buurkater komt iedere dag op visite en dat vind ik best gezellig

Al met al een lot uit de loterij deze lieverd!
Wat vinden jullie?