Moest gewoon even kiekjes van hun alle 4 maken

Mik en Baileys (1 van de oppasfretjes, check hoe veel kleiner Mik is

Ik aan het spelen met Mokka (andere oppasfret)

Mokka mij aan het uitdagen

Baileys

Mik moet altijd sjansen

Joli

Mik & Mokka

Baileys in speelbuis

de liefde van Mik tegenover mij, kusjes geven

En wie had dit gedacht....

Heb mij eigen namelijk altijd afgevraagd of ik wel een echte band met Joli zou krijgen, aangezien we in principe best botsten qua karakter.
En sinds een paar dagen trekt ze erg naar mij toe! Ze doet geen pogingen meer om mij op te eten, maar wilt zelfs geknuffeld worden, en vanavond kreeg ik zelfs een kusje!!

Gisteren was ze voor de 2e keer uit de kooi ontsnapt, net zoals de eerste keer hadden mijn muizen het niet overleefd.
Maar Joli kwam mij zelfs nog een half levend muisje brengen. Ze kwam tegen mijn been aan staan met het muisje in de bek, en toen ik naar haar keek, legde ze hem voor mij neer. Ja zo'n dier kan je dan niet afstraffen om iets wat ze instinctief doet.
Dus heb haar een aai over de bol gegeven, en de muis terug gegeven om hem helemaal af te maken. (voordat het muisje een lijdensweg zou gaan voor het dood was)
Muizen komen er iig niet meer, ze heeft nu 13 muizen op haar geweten. Ze verzint de gekste manieren om te ontsnappen

Maar ondanks dat ze een regelrechte moordenaar is, ben ik echt blij dat de band tussen ons na ruim een half jaar toch gekomen is!
Mensen hebben gelijk: Geduld is een schone zaak