Kathie bij de fotograaf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lena01

Kathie bij de fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 16:31

Onze diervoeder in Veenendaal had een hondenshow, voor alle honden, en ons hondje is niet zo sociaal, en omdat we hier hard mee aan het treden zijn, ging ze lekker mee.

Kathie heeft waarschijnlijk een behoorlijk verleden, het is een zwerfhond uit Hongarije, en met 4 maand naar Nederland gehaald, door m'n nichtjes, en wij zijn verliefd geworden op haar karakter. En geen moment spijt gehad, wat een heerlijk beestje.
Je merkt wel aan haar dat ze vanalles meegemaakt heeft, staart op 2 plaatsen gebroken geweest, bang voor mannen, en eigenlijk helemaal niet gek op mensen en honden. We zijn dit nu echt aan het stimuleren, en ze loopt op de heide nu regelmatig op andere honden af. Gaat echt super.

Het is geen schoonheid, maar haar karakter maakt alles goed. Ben helemaal gek op mijn hondje!
Kathie is kruising Puli. Nichtjes hebben haar moeder gezien, die was een volle puli, haar broertje is ook in Nederland, die heeft ook dreads, Kathie houden we kort, weet ook niet of haar vacht echt zou gaan filteren.

Ik fotografeer zelf ook, voornamelijk als hobby, met een spiegelreflex :), maar vond het leuk om het door iemand anders te laten doen. Ziten mooie foto's tussen, maar ben er eigenlijk niet stuk van :7, zijn lang niet allemaal scherp... . En ik heb nog 1 ding geleerd van die fotograaf :o Een hoge broek aan trekken! Jeee, wat een kont- rughaar had die man :D :Y) 8-)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

sunny_l0ve

Re: Kathie bij de fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 17:19

Leuke hond, ik vind haar ook best wel knap. Goed van je dat je die vacht kort houdt, het hoort normaal gesproken ook niet te filteren. Dat het nou zo in de rasstandaard staat vind ik echt heel stom.
Ik vind de foto's qua kwaliteit niet zo heel mooi, het kan beter gemaakt worden door de fotograaf. En het komt natuurlijk ook door mijnalbum.nl.
Wel een superleuke hond en heel goed dat je haar nog een tweede kans geeft!

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 17:22

Wat een heerlijk lief en sprekend koppie heeft ze, en wat super dat jullie voor haar gekozen hebben :)

Mooie foto's!

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 17:49

sunny_l0ve : Opzich vind ik die dreads wel heel gaaf, maar dat kan niet zo goed in een gezin. Mensen zijn er ook snel vies van.

Klopt, mijnalbum maakt foto's ook minder mooi, maar groot zijn ze ook niet super. Maargoed, wel leuk om te hebben, zitten wel 1 of 2 bij die redelijk gelukt zijn.

Wesseltje : Dankjewel :D We hebben elke dag nog lol van haar :D Het is een heel pienter meisje :D. We zijn heel trots op haar!

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 17:51

Wat een schatje :j
En die halsband staat haar echt leuk :o

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 21:34

Leuke hond, leuk eigenwijs koppie.
Van de foto's ben ik ook niet zo weg. Hond met vrij veel wit tegen een witte achtergrond en overbelicht is niet zo mooi.
Dat kun je zelf vast beter ;)

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 17:12

Precies mijn gedachte ;) Verder wel een erg leuk hondje, met een mooi attent hoofdje :) Maar idd, denk dat je beter zelf foto's kan maken. Een vergelijkbaar resultaat moet toch zeker te halen zijn :D

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-09 17:33

Pluttersput & CrazyCat : Beter weet ik niet. Daarom liet ik haar ook daar fotograferen, iedereen heeft een andere manier van fotograferen, en hij had een lens die ik niet bezit :Y) . Maar ik zou mezelf niet dierenfotograaf noemen met deze kwaliteit! Dan zou ik toch nog even nadenken over een cursusje :P

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 18:04

sunny_l0ve schreef:
Leuke hond, ik vind haar ook best wel knap. Goed van je dat je die vacht kort houdt, het hoort normaal gesproken ook niet te filteren. Dat het nou zo in de rasstandaard staat vind ik echt heel stom.
Ik vind de foto's qua kwaliteit niet zo heel mooi, het kan beter gemaakt worden door de fotograaf. En het komt natuurlijk ook door mijnalbum.nl.
Wel een superleuke hond en heel goed dat je haar nog een tweede kans geeft!

Dit ras hoort wel degelijk te filteren hoor. Huid van de hond is er ook op aangepast en heeft er daardoor ook weinig tot geen last van. Zou je het bij een Golden Retriever zo laten filteren, krijgt hij wel irritaties!

Ben ook niet weg van de foto's. Té veel wit en té veel dezelfde houding.