Net even snel wat fotootjes gemaakt van Lotje. (Zie voor het vorige topic mijn onderschrift.) Madam groeit als kool en is inmiddels bijna 12 weken. Ze is zeeeeer ondeugend, de hele dag lopen we met een plantenspuit rond te zwaaien, want ze heeft oa. de gordijnen ontdekt.
Inmiddels is ze omgedoopt tot; 'terror Lotje.'
Verder is het een scheetje die van héél veel aandacht en knuffels houdt! Lookie (andere kat) begint inmiddels te wennen aan Lotje. Ze loopt nog wel wat te brommen en blazen. Helemaal als Lotje ineens besluit een sprintje te trekken en op Lookie te jumpen, terwijl ze net bezig was met haar schoonheidsslaapje.
Afijn, genoeg gekletst. Hier wat foto's. Het zijn snel geschoten plaatjes, dus maar 3. Maar wilde ze jullie toch niet ontnemen, gezien ze het de vorige goed deed onder de bokkers.
Maar ik kan je melden zo'n klein bewegelijk monstertje op de foto krijgen is een ramp. 

En? En? Wat vinden jullie van de kleine dame?

Ontzettend schattig, maar tegelijkertijd destroyer of worlds
) helemaal geen behoefte om in de gordijnen of de meubels te gaan hangen. En geloof mij trouwens, die van mij zijn met ruim 1 jaar nog steeds in de terrorleeftijd