Merlin en Beau, hun boktdebuut!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pistasche

Merlin en Beau, hun boktdebuut!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-09 21:09

Hoihoi :wave: !

De foto's zijn al best lang geleden gemaakt, maar vond het toch wel leuk om nog even een topic te maken, dit was in Maart. We hebben ze sinds December en dit was een van de eerste keren dat ze naar buiten mochten. Ze zijn nu ong. 8 maanden oud en volgensmij hebben ze het wel naar hun zin :D
Ze eten érg goed en zien er goed uit, alleen Merlin heeft schijnbaar nog zo'n trek dat hij aan het hout van z'n (nieuwe) hok loopt te knagen :+
We hebben ze van de winter tot een paar weken geleden binnen gehad maar we hebben een dubbel buitenhok gekocht en ze vinden het buiten heerlijk volgensmij! Beau eet het meest, maar is het kleinst dat valt me wel op! Maar ze worden allebei steeds tammer maar oppakken vinden ze nog wel een beetje eng.

Afbeelding

Afbeelding

Allebei lekker gras eten! (Beau is de bruine, Merlin de witte)

Afbeelding

Het 3-orige konijn :=

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Omstebeurt de wacht houden en eten, je weet maar nooit wat voor grote monsters je kan tegen komen :))

Afbeelding

Afbeelding

Merlin doet de logeerhond na, de hond loopt altijd met een tak in ze mond rond, Merlin moest en zou het even uitproberen :')

Afbeelding

En nog een foto'tje van ons andere konijntje maar die is helaas overleden in februari aan een abces ;( (evt. verhaal kan via pb)

Groetjes Pas :wave:

elizevb

Re: Merlin en Beau, hun boktdebuut!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 11:11

wat een super leuke konijntjes!

Pistasche

Re: Merlin en Beau, hun boktdebuut!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-09 12:18

Dankje voo je reactie :D
Ik ben ook helemaal gek op ze! Behalve dat ik soms niet kan slapen van het lawaai dat ze maken haha :=