Als je beweegt, word je namelijk veel gelijkmatiger bruin. Anders heb je het risico dat je rug bijvoorbeeld veel bruiner is dan je buik, omdat je te lang op je buik hebt gelegen, en dan ben je net een wandelende cornetto, dat kan echt niet!! Lotje keek onlangs in de spiegel en concludeerde dat ze het vorige zomer ook helemaal verkeerd heeft aangepakt. Op sommige plekken is ze bijna zwart, zo bruin, en op andere plaatsen gewoon nog helemaal wit. Dat kan echt niet!! Dit jaar pakt ze het veel beter aan

De truc is om gewoon zo min mogelijk stil te liggen, dan word je veel gelijkmatiger bruin. Denk ook aan je voetzooltjes! Anders blijven die altijd wit, en dat is echt not done.

Achter de oren, ook een plek die niet alleen bij het wassen vaak wordt vergeten!

Ah, goed zonnen, dat is écht genieten! Ik ben straks zo mooi effen bruin dat mijn broer Floris vast jaloers is

Ik moet mijn rug ook goed de kost geven, en hoe meer je strekt, hoe meer rug je hebt en hoe meer er bruin kan worden

Maar niet te lang met je rug in de zon, geef je buik ook goed de kost! Kijk, hij is nog helemaal wit van vorig jaar... toen was ik zo slim nog niet

Zijkant van je buik, ook erg belangrijk.

En ook onder je oksels! Gosh, als je eens ziet hoeveel mensen dát wel niet vergeten! Dan loop je écht voor joker, met je witte oksels.

Ah... ik was het puntje van mijn staart nog vergeten

En de teentjes, ook niet vergeten..

Een mooi extra bruin accentje nog op de bovenlijn, en achter de oren

... en pas er wel op...

... dat je niet zomaar in slaap valt in het zonnetje.. al is dat erg.. ... verleidelijk

Als je dan toch wilt gaan slapen, kan je dat beter op een wat meer beschut plaatsje doen.

Maar ook in de schaduw schijn je nog te kunnen verbranden, dus zorg dat je je op tijd in smeert. "HEE! BAASJE!!"

"INSMEREN!!!"

Hopelijk hebben jullie er ook wat aan