Mijn nieuwe katten: Kees (asielkat) en Jaap (kitten)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Mijn nieuwe katten: Kees (asielkat) en Jaap (kitten)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 22:14

Hoi hoi :D

Twee weken geleden heb ik een kat uit het asiel gehaald: Kees. Hij was op straat gevonden, kaal, dun en blind. Zijn oogleden groeiden naar binnen i.p.v. naar buiten. Hierdoor was een dure operatie nodig waardoor hij waarschijnlijk op straat is gegooid. Ik merkte aan Kees dat hij een vriendje miste en daarom heb ik vanmiddag een kitten opgehaald :D genaamd Jaap. Zijn koosnaapje Japie.

Meet Kees en Jaap
Knappe Kees
Afbeelding
Ondeugende Jaap
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kees heeft Jaapje al gelikt en ook geslagen :(:) maar dat komt wel goed met die twee!

Ik ben helemaal weg van ze, wat vinden jullie van deze prachtige katten :D

Lizz

Re: Mijn nieuwe katten: Kees (asielkat) en Jaap (kitten)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 00:23

Jaap is echt een hele leuke kat! Hoe is het eigenlijk nu met zijn oogjes?

En het gaat vast wel goed komen, als hij de kitten al gewassen heeft zit het vast goed :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 09:41

Ik denk dat je de oogjes van Kees bedoelt? van het asiel, Jaap is de kitten ;) Het asiel heeft de operatie betaalt van Kees en hij kan nu weer zien en zijn oogjes zien eruit als bij een normale kat hoort. Zijn hechtingen zijn al opgelost. Bedankt voor je reactie! :D

aiselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 11:33

leuk om te zien dat je de kees in huis hebt genomen en hem een nieuwe kans hebt gegeven :j
en jaap haalt zo te zien heel wat capriolen uit.
veel plezier met ze samen, hopelijk worden het goede maatjes :D

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 12:40

Petite schreef:
Ik denk dat je de oogjes van Kees bedoelt? van het asiel, Jaap is de kitten ;) Het asiel heeft de operatie betaalt van Kees en hij kan nu weer zien en zijn oogjes zien eruit als bij een normale kat hoort. Zijn hechtingen zijn al opgelost. Bedankt voor je reactie! :D

Oh wat stom := maar het was al laat O:)
En je ziet er inderdaad vrijwel niets van, alleen dat die randjes van zijn binnenste oogleden iets beter te zien zijn. Zeer fijn dat hij nu weer normaal kan zien :)

_WenDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 19:30

Wat een leukerds!

whitneyvdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 19:52

wat een leuke katten.ik vind kees wel een hele mooie kat.en wat ben ik blij voor hem dat hij het nu goed heeft bij jou.ik vind het altijd geweldig als dieren een tweede kans weer krijgen,en wat leuk dat hij een vriendje erbij heb,echt leuke katten.heel veel plezier nog met ze.groetjes heidi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 20:09

Bedankt voor alle leuke reacties! :D Ik heb goed nieuws: Jaap en Kees kunnen het zo goed vinden samen dat ze samen dicht tegen elkaar aan slapen, samen eten, samen spelen en donderjagen. Zooo leuk en lief om te zien. Heerlijk als ik wil gaan slapen en ze komen allebei op mij liggen tegen elkaar aan likkend, ben verliefd op ze ;)

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 01:14

Leuk setje!

Geweldig is dat he, als ze zo bij elkaar kruipen. Bij mij doen ze dat met wat meer ;-)