mee dat ik haar aaide brak haar vruchwater.
dus heel het bed al onder........
saartje bleef heel de tijd naast mij liggen dus op een gegeven moment handdoek eronder gelegd.
knorrend en schooiend om aandacht perste ze haar eerste kitten eruit het grijze poesje.
grijsje helemaal schoongemaakt moederkoek op navelstreng afgeknaagt.toen kwam mijn vriend binnen.
en toen floep nummer 2 het oranje katertje.
hierna dachten wij klaar te zijn maar bijna een uur later
zag ik weer een bal vocht. en toen 2 voetjes en een staartje.
na 5 min persen was nummer 3 er. een beige (licht oranje katertje)
ik heb ze even een uurtje laten liggen en toen in een doos gedaan zodat ik het bed kon wassen.
hier zijn ze in blijven liggen tot 3 uur snachts toen begon het gespook.
saar wou graag tussen ons in liggen onder de dekens.maar iedre keer als ze even lag begonnen de kittens te mauwen.
dus pakte saar de beige op en kwam er mee aangelopen.
en legde het bij ons onder de dekens, en ging er zelf bij liggen.
na een uur waren we dat wel beu want wat als we erop gingen liggen dus kitten in de doos terug gelegd en dit tot 5 keer aan toe en toen was het ochtend en moest vriendlief gaan werken........
dus toen heb ik ze alle 3 maar op bed gelegd en nu liggen ze ernog.....
saar

met saar erbij is het maar een bonte boel kwa kleuren

oranja en beige

beetje waazig maar hier het beige hoofdje

alle 3

grijsje ligt achteraan op haar rug

de grijze houden we denk zelf en voor de 2 katers zoeken we nog een nieuw huisje.
dus als je graag een oranje kater wilt over ongeveer 9 weken.. van onze lieve sociaale kroel poes saar laat het even weten.
een jaar geleden werd mij door de dierenarts verteld dat saar een kater zou zijn..... vandaar dat we haar niet gestiraliseerd hebben....
grijsje ligt achteraan op haar rug