Ieder jaar krijgt onze hond Nina (9) een fijne knip beurt bij de kapper! Dit vind ze ook heel erg leuk (NIET!). Maar als ze is geweest dan vind ze dat duidelijk erg fijn en beweegt ze 10x beter. het is binnen een halfjaar al weer aangegroeid dus precies optijd voor de winter Hier een paar foto's:
Voor:
en Na:
Woesjj
Bedankt voor het kijken, reactie zou leuk zijn Groetjes, Laura&Nina
Zo gaat het bij mijn hondje ook. Enorme haarbal ´s winters en dan doe ik de tondeuse erover en blijft er niks meer over. Mijn hond is altijd de 1e dagen helemaal gek. Rennen en vliegen.
Gelukkig vind mijn hond het niet erg, en scheer hem regelmatig bij!
Onze hond moet je echt meeslepen naar binnen hij loopt echt niet zomaar achter je aan naar binnen Maar daarna is het inderdaad hartstikke fijn en zie je haar ook genieten
Li_lee_yang
Geplaatst: 17-05-09 00:09
halllo, hele verandering inderdaad!
wat voor ras is het hondje, ze lijkt precies op de hond van mijn vriend waarvan ze niet weten wat het ras is.
Jeetje wat een verandering! Ziet er veeeeel beter uit Ze lijkt inderdaad op een shi tzu!
tjalk
Geplaatst: 17-05-09 12:41
Wat een lekker ding zo
Rosita
Geplaatst: 17-05-09 16:40
De kapper kan haar vacht natuurlijk ook op een bepaalde lengte houden. Dan krijgt ze ook geen klitten die gewoon erg vervelend voor haar aanvoelen. Iedere 2 a 3 maanden op een centimeter of 7 laten knippen en je hebt het hele jaar een mooi hondje die zich pretig in haar vel en vacht voelt.
we knippen haar elk jaar 1 keer en dat is opzich prima de klitten zijn er nog goed uit te krijgen. maar 1/2 weken voor de afspraak krijg je ze er meestal niet uit.