Tessa is ons tienjarige Kooikerhondje teefje, en gisteren heeft ze een opeatie moeten ondergaan aan haar blaas. Ze had namelijk een blaassteen ter grote van een knikker waar ze, uiteraard, flink last van had met plassen en lopen.
Maargoed, ze mag natuurlijk niet aan de wond komen, en we konden kiezen tussen een lampenkap en een rompertje.

En dit is het resultaat.

I hate you...

Ik zie eruit als een harige worsthond die in een keurslijfje is gepropt...

En dan moet je er ook nog om lachen hoe mijn vacht er zo onderuit komt...

Ik ben helemaal geen harige worst!

Zucht... mensen...
Ze moet ook vaak plassen, en dan moet je achter dat rompertje losmaken en boven op haar rug met klitteband vastplakken. Lijkt het nt of ze een t-shirt aanheeft.

Ik zou er eigenlijk niet om moeten lachen, want het is natuurlijk sneu... Maar ik kan er niks aan doen, het ziet er gewoon zo stom uit, een hond met een rompertje aan...

Gelukkig voelde ze zich vandaag al stukken beter, gister was ze echt helemaal drowsy van de narcose, maar vandaag draafde zeal een stukje mee, en een heel stuk vrolijker dan toen die blaassteen er nog zat. De operatie is dus geslaagd, en Tessa moet nog vier dagen met het rompertje leven voordat ze van haar vernedering kan herstellen.