Ik woon samen met mijn vriend Paddington in Limburg.

Joyce is de dochter van mijn baasje een vrouwtje en woont gelukkig naast ons. Ja gelukkig zeg ik want dat betekend nog vaker spelen en rennen. Joyce heeft namelijk een paardje en die staat aan huis, dus dat betekend dat ik lekker mee mag naar het paard en dan heerlijk in de wei mag spelen met mijn bal.

Ik kreeg eerst steeds een leren bal maar die maakte ik te snel stuk. Dus werd er gezocht op internet naar een boxerbestendige bal want het was toch wel erg duur om steeds een leren bal te kopen. Gelukkig werd er een harde plastic bal gevonden die ik niet stuk kan maken.
Mijn vriend Paddy is oud, hij is bijna 14 jaar! Maar hij geeft me nog steeds op mijn kop als ik niet goed naar hem luister...... Verder is het heel leuk om samen te spelen want hij slaapt niet altijd. En als hij slaapt moet ik kijken dat hij niet in mijn stoel gaat, want die ligt zo lekker dat alleen ik daarin mag

Vorige week zijn de baasjes met me naar de dierenarts geweest, ik was niet mezelf en ik sliep veel te veel en wilde niet meer spelen. Tja dat krijg je als je moet bent dan moet je slapen. Baasjes vonden het maar niks dat ik niet mezelf was. Bij de dierenarts werd ineens mijn buik kaal geschoren voor een echo, kunnen jullie het zien?

Ow ja op een of andere manier kunnen ze zien dat ik lekker heb gespeeld? kunnen jullie me zeggen waar ze het aan zien?

Joyce heeft ook nog filmpjes van me gemaakt tijdens mijn favoriete hobby maar die moet ze nog op yoetoep of zoiets zetten.
Groetjes van Poe en van mijn vriend paddington