hallo ik ben Poe

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

joyce83

hallo ik ben Poe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-09 10:50

Hoi hoi, ik ben Poe.
Afbeelding

Ik woon samen met mijn vriend Paddington in Limburg.
Afbeelding

Joyce is de dochter van mijn baasje een vrouwtje en woont gelukkig naast ons. Ja gelukkig zeg ik want dat betekend nog vaker spelen en rennen. Joyce heeft namelijk een paardje en die staat aan huis, dus dat betekend dat ik lekker mee mag naar het paard en dan heerlijk in de wei mag spelen met mijn bal.
Afbeelding Vaak snapt ze niet dat ik steeds wil blijven spelen, dus spring ik maar gewoon bovenop haar want tja praten kan ik nou eenmaal niet.
Ik kreeg eerst steeds een leren bal maar die maakte ik te snel stuk. Dus werd er gezocht op internet naar een boxerbestendige bal want het was toch wel erg duur om steeds een leren bal te kopen. Gelukkig werd er een harde plastic bal gevonden die ik niet stuk kan maken.

Mijn vriend Paddy is oud, hij is bijna 14 jaar! Maar hij geeft me nog steeds op mijn kop als ik niet goed naar hem luister...... Verder is het heel leuk om samen te spelen want hij slaapt niet altijd. En als hij slaapt moet ik kijken dat hij niet in mijn stoel gaat, want die ligt zo lekker dat alleen ik daarin mag
Afbeelding maar de bank ligt ook heeeeeel erg lekker Afbeelding Wat ik ook graag doe vanaf de bank is de straat in de gaten houden, want ja er kan wel eens bezoek komen. Afbeelding.

Vorige week zijn de baasjes met me naar de dierenarts geweest, ik was niet mezelf en ik sliep veel te veel en wilde niet meer spelen. Tja dat krijg je als je moet bent dan moet je slapen. Baasjes vonden het maar niks dat ik niet mezelf was. Bij de dierenarts werd ineens mijn buik kaal geschoren voor een echo, kunnen jullie het zien? Afbeelding Na grondig onderzoek bleek dat ik nierproblemen heb, nu krijg ik speciaal dieetvoer. Baasjes vinden het maar raar, overal is te lezen dat hondjes minder eetlust zouden krijgen maar ik heb echt honger!! ik eet echt alles wat ik tegenkom. Ach ja nu krijg ik ander eten en wat pilletjes en over een tijdje mag ik terug naar de dierenarts om te kijken hoe het nu is met de waardes. Joyce is 2 dagen helemaal van slag geweest volgens mij, tja als je gewend bent dat ik de hele tijd op haar stond te wachten om naar buiten te gaan is dat niet gek natuurlijk dat ze me mist als ik er niet meer sta.

Ow ja op een of andere manier kunnen ze zien dat ik lekker heb gespeeld? kunnen jullie me zeggen waar ze het aan zien?
Afbeelding

Joyce heeft ook nog filmpjes van me gemaakt tijdens mijn favoriete hobby maar die moet ze nog op yoetoep of zoiets zetten.

Groetjes van Poe en van mijn vriend paddington

Afbeelding Afbeelding

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 10:52

Oooh wat een heeerlijke bekkies zeg..........die laatste foto....... :+:

Wat een schatjes!!

eva1969

Re: hallo ik ben Poe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 10:56

Wat een heerlijk stel boxers! Hopelijk kan Poe nog lang lekker dollen met speciaal dieetvoer. En wat een superlief grijs bekkie heeft paddington.
Een poot van mijn boxers (3 stuks) aan Poe en Paddington :D

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-09 11:26

eva hebben jullie er 3?? sow dat zal een drukte zijn :D

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 13:26

Geweldig boxers!
Heerlijke honden zijn het :D

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 17:59

BB > BB-itp

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 21:01

Dat poe maar snel helemaal beter mag worden, en fijn in de wei bij monty kan spelen

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 21:06

Hoi Poe ik ben Miryam :D
Ik hoop ook dat hij snel opknapt, tis een lekker ding :(:)
Maar dat ouwe besje heeft mijn hart veroverd! ;)

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 21:14

Poe heeft het maar getroffen met baasje Joyce :D
Hoop dat ie opknapt van het dieet en dat je nog lang van die krasse knarren mag genieten ;)

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-09 21:17

Nou ik hoop eigenlijk dat ze beide het in elk geval nog lang genoeg uithouden zodat ze onze eigen pup een beetje kunnen mee opvoeden. Dus graag nog een dik jaar minimaal uithouden. Liefst veel langer natuurlijk!