Uiteraard heb ik eerst de hele boel bij elkaar gegild, niet dat ik muizen eng vind. Maar Tommy mag ze niet opeten waar ik bij ben, muisjes zijn lief

Uiteindelijk heb ik de muis naar de keuken gekregen, met Tommy er achter aan. Muis schiet de badkamer in, Tom er nog harder achteraan. Uiteindelijk heb ik de muis met een washandje wapperend uit de badkamer gekregen. Terug in de keuken. Muisje schiet in een hoekje, kon ik niet bij, Tommy wel.
En mevrouw gaat de muis martelen, dus ik een bezem gepakt, tommy aan de kant gedrukt, en muisje daar weggelokt. Muisje ging in ons schoenenhoekje zitten. Nou eerst maar Tom naar buiten. Kwam ik terug, zat het muisje daar in shock

Dus eerste wat me te binnen schoot, is dat ik heel goed ben met glazen

Dus ook muis moest er aan geloven

Maarja en dan? Simpel papiertje eronder schuiven werkt niet, daar was het muisje te dik voor. Ik eerst mijn vriend opgebeld, wat ik nu moest doen. Toen mijn moeder gebeld, of die ideeen had

Uiteindelijk heb ik na een poos zoeken een kartonnen onderzetter gevonden. Deze er voorzichtig onder geschoven. Toen stak het staartje er nog uit, dus die er bij ingedaan. Hele geval opgepakt en helemaal naar achter in de tuin gebracht. Heb hem nog even dag gezegd, en muis was weg
Uiteraard Tommy op het hart gedrukt dat ze niet weer thuis mocht komen met (dit) muisje.
Maar helaas, helaas 's middags kwam ze vol trots met het tweede exemplaar aanlopen.
(gelukkig krijgt ze genoeg eten, zodat ze er meestal alleen mee speelt, lees: meter omhoog gooien en weer opvangen

nog wat foto's van het muisje

arme beestje in shock