ook dit hoort erbij maar....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

baroen

ook dit hoort erbij maar....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-09 00:02

wat is het toch weer lastig, afscheid nemen van mijn pupjes... |(

Dag lieve kleine Miro man, mini versie van je papa, met je heerlijke, relaxte karaktertje, het was vreselijk leuk om 8 weken voor je te zorgen, je begon een beetje als een zorgen kindje, althans dat vond ik, maar dat was achteraf nergens voor nodig, je deed het gewoon allemaal op je eigen tijd, maar daarom heb je wel een heel speciaal plekje in mijn hart, ik heb met liefde over je gewaakt.
het ga je goed kleine vent, ik zie je vast nog wel een keer, word maar heel gelukkig en blijf gezond...

Afbeelding

Dag gekke Buffel, mijn lekkere bolle pup, buffel was van af het begin je bijnaam, omdat je gewoon een buffeltje was, alle tepels waren voor jou, je had maling aan je zusjes en broertje en hoste met gemak over ze heen, later gaven ze wat tegengas en werd het grote verschil een stuk minder, maar dat maakte niet dat jij jezelf niet heel erg belangrijk vond, je nieuwe baasjes zullen best eens de handen vol krijgen aan je, maar je hebt een hartje van goud.
lekkere vent, heb een goed leven, ik ga je zeker weer eens zien.

Afbeelding

Dag Spinnekopje, mijn mooie meisje, je kan net zo kijken als je moeder en dat is een heel goed teken, alles is vooral leuk leuk leuk vind jij, vrolijk met een doordringend stemmetje, zo zal ik je altijd herinneren, word maar vriendjes met de poezen en blijf vooral Happy Spinner, tot ziens lieverd...

Afbeelding

Dag Engeltje, want ergens zal ik je toch engeltje blijven noemen, ook al is je naam Lola, ook die past wel bij je, zoet meisje, ik hoop dat je dikke vriendjes word met Valentino en dat je een heel gezond goed leventje krijgt, je gaat het verste weg, maar niet uit mijn hart....

Afbeelding

(Lola gaat morgen "pas" weg, de rest is ondertussen bij hun nieuwe baasjes)

Mariskatw

Re: ook dit hoort erbij maar....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 00:09

ah gossie wat een schatjes. Dat is niet leuk om afscheid te nemen. Maar gelukkig weet je waar ze allemaal terecht komen. Hopelijk gaan ze een lang, gelukkig en gezond leven tegemoet!

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 00:39

Ai, dat lijkt me ook wel moeilijk, het afscheid nemen.
Maar eens zo leuk als je foto's van ze krijgt en ziet hoe goed ze opgroeien bij hun nieuwe baasjes :)
Mooie pups, hun baasjes zullen blij zijn met zo'n knappe pup in huis.

RoosIris

Re: ook dit hoort erbij maar....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 10:45

gossie krijg er tranen van in mijn ogen.

Dit is ook precies de reden dat ik niet met dieren wil fokken. Kan er toch geen afscheid van nemen als ik er eenmaal voor gezorgt heb.
Snik