Bij deze wil ik jullie voorstellen aan Denia (namara's anuf is anuf) Ze is nu bijna een half jaar oud en super ondeugend, haha Maar erg lachwekkend. Dit is haar favo plekkie, lekker naar buiten kijken op de bankleuning. Maar aangezien ze steeds groter worddt en de leuning niet, ligt ze er nog al wel eens naast.....hahahah Bij deze mijn bruine dottie, haha
Wauwie, ze zouden zo in een tijdschrift kunnen staan
HenJ
Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-09 12:06
Josefien schreef:
wat een mooierd! maaaaaar waarom de foto's niet even gekanteld???
Omdat ik deze foto's heb genomen en ze meteen erop heb gezet, hihih Zit nu nog te genieten van de doggie heerlijk moe naar een wandeling! Geen tijd om ze om te draaien, haha Hier eentje met mijn andere honde liefde en maatje voor het leven! Zij mag in mei haar 12de verjaardag gaan vieren!
Mooie leeftijd he 6 maanden Lekker mooi slungerlachtig lichaam om over het puberale nog maar niet te spreken Of heeft die van jou hier niet zo'n last van?
Mooie leeftijd he 6 maanden Lekker mooi slungerlachtig lichaam om over het puberale nog maar niet te spreken Of heeft die van jou hier niet zo'n last van?
Ze is echt heel erg ondeugend en grappig, haha Die ogen verraden meteen wie ze is inderdaad, hahaa