Echt de schattigste beestjes om te zien in de hele dierentuin! Ookal kruipen ze letterlijk bijna in je nek, er stond een bortje dat ze konden bijten, dus heb ze niet geaait
Wat een geweldige beestjes om te zien he?
Jakary
Geplaatst: 28-01-09 16:42
Mooie beestjes en prachtige foto's!
Mindfields
Geplaatst: 28-01-09 16:44
oooh dit zijn echt foto's voor ihazahotdog.com! geweldig gewoon!
Ja echt leuke beestjes! ik heb ze vorige week ook in Blijdorp gezien, echt schattig... maar je moet ze idd niet aanraken, want dan happen ze denk ik wel.
Diaz
Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-09 21:38
Mindfields schreef:
oooh dit zijn echt foto's voor ihazahotdog.com! geweldig gewoon!
hihi, wat is dat voor site dan?
Anoniem
Geplaatst: 28-01-09 21:42
A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-07-23 10:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Leuke foto's. Ze zijn ontzettend grappig en ze bijten dus ook echt. Mijn moeder stond met de verzorger te praten een paar maanden geleden en ze stond tegen de muur aangeleund. Toen kwam er eentje langs en die beet haar zo in d'r arm. Niet hard hoor maar ze schrok wel ff haha
zulke leuke beestjes dit ze worden ook wel als huisdier gehouden, ik had ze een aantal jaren terug bijna gekocht.
maar in de winter kunnen ze apart reageren en idd goed hard bijten. zomers zijn ze over het algemeen erg lief en de meesten vinden het wel leuk om geaaid te worden. diegene die het niet willen lopen wel weg.
sunny_l0ve
Geplaatst: 29-01-09 18:18
Wat is de wereld dan weer klein als je er op dezelfde dag bent geweest... Wel een supermooie dierentuin is Blijdorp.... als het kan ga ik er stage lopen