Bordeauxdog Luna Word groot ... 7 maandjes oud !

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Happinez

Bordeauxdog Luna Word groot ... 7 maandjes oud !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-08 02:29

Luna is de pup van mijn broer en schoonzusje , deze wonen naast ons , dus is Luna mijn buurvrouw.
Ze is nu 7 maanden oud en groeit als kool !
Ze gaat iedere zondag lekker mee nar puppycursus en ze goet het erg goed.
Kijk en geniet mee van Luna Haha!

als klein friemeltje
Afbeelding

Omdat moeders 12 (!) pups had werden ze bijgevoerd met het flesje, Luna krijgt d'r flesje van me broer.
Afbeelding

Ook een hobby van d'r , lekker ronken op de weegschaal.
Afbeelding

Maar kleine hondjes worden groter en zelfstandiger, en dus was het tijd voor Luna om te vertrekken naar haar nieuwe thuis.
Hier net gebracht en een lekkere afscheidsknuffel.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mevrouw heeft de volliere al ondekt ..
Afbeelding
Afbeelding

Luna 6 maand oud.

Afbeelding

Luna met Teckel Boris
Afbeelding

Afbeelding

En als afsluiter , Luna Nu Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Doei
Doei, doei

Een berichtje zou erg leuk zijn Bloos

Ragebol1977

Re: Bordeauxdog Luna Word groot ... 7 maandjes oud !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 02:36

Wauw wat een schitterende BD. Zit er toevallig een stamboom bij of niet? Wij hebben een Bullmastiff, Lola genaamd. Wel met papieren trouwens.
Ik ben helemaal weg van dogachtigen. Wat een fijne lieve honden zijn het. Wel een beetje eigenwijs, maar ja, daar kies je dan ook voor.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-08 02:43

Nee helaas zit er geen stamboom bij Luna, Maar dat maakt voor ons niets uit.
Ze is geboren bij mijn Zus en daar is de moederhond ook , daarom durfden we het wel aan.
Hmm ik denk dat ik net een topic van je hebt langszien komen kan dat ?
Was ook erg leuk dier, in ieder geval !
Luna is "onze " ( ja ze is toch een beetje eigen, omdat ze altijd hier rond huis loopt. ) eerste dog.
Maar dat eigenwijze zijn we wel gewend , we hebben thuis ook nog een teckel , die leert je wel vloeken haha

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 02:52

Klopt, dat topic was onze Lola. Weet je wat ik het enge vind van zonder stamboom fokken? De ouders hoeven dan niet gekeurd te worden op HD en ED. Misschien heeft je zus dat wel laten doen. Maar zonder die keuringen heb je geen idee wat voor soort honden eruit komen qua gezondheid. Dat wil niet zeggen dat een hond met stamboom geen HD kan krijgen hoor. Maar je hebt in elk geval een beetje inzicht. Verder vind ik haar beeldschoon.

Ik vloek trouwens nooit op onze Lo en So. Moet er over het algemeen alleen maar om lachen als ze weer iets uitgevreten hebben.
Ze heeft van de week haar eerste schoen kapot gebeten. En dat werd tijd ook. Man, die pup van ons was zo'n braaf engeltje dat ik me al zorgen ging maken of ze wel normaal was.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 03:13

Wow Scheve mond Wat een prachtding Lovers Ziet er ook uit als een enorme schat!!

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 05:40

Wat een ontzettend mooi dier zeg Vingers aflikken
Zou zelf alleen nooit het risico nemen van een BD zonder stamboom, het zijn toch al wat gevoeligere honden en dan vind ik het beter om zo min mogelijk risico te nemen, ook voor de honden zelf Lachen

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-08 17:03

Nijn schreef:
Wat een ontzettend mooi dier zeg Vingers aflikken
Zou zelf alleen nooit het risico nemen van een BD zonder stamboom, het zijn toch al wat gevoeligere honden en dan vind ik het beter om zo min mogelijk risico te nemen, ook voor de honden zelf :)

Tsja ik had zelf ook niet snel zonder stamboom gefokt, maar ze was al geboren toen we besloten een pup te nemen.
Als mijn zus dat nestje niet had had er waarschijnlijk ook geen hond bijgekomen dusja..
Ik snap jullie punt wel hoor !
Maarja , of ze zoiets dan mogelijk bij ons zal kunnen krijgen of bij iemand anders .. dat maakt dan niet meer uit.
Ze was toch al geboren Knipoog

Daarnaast is Luna een onwijs lief beest, en is een kei in je heerlijk onder te kwijlen.
Soms is ze wel wat eigenwijs .. zo heeft ze onze vogelkransen al ontdaan van vetbollen en nootjes. ( en het maakte haar niets uit daarvoor even op de tuintafel te klimmen.

aiselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 08:06

Zo wat een geweldige hond! Ja Kwijl
Die ogen...*smelt*
Maareh...wat voor groeimiddel gebruik jij?
Ze lijkt wel niet op te houden met groeien, jeutje joh wat een verschil, kan je je niet meer voorstellen dat ze eerst in je hand paste he Bloos!
Ben benieuwd hoe ze wordt als ze wat voller wordt en het puppy-achtige eraf gaat, volgens mij blijft ze een heel mooi sprekend hoofdje houden met die grote ogen Haha!
Leuke foto's hoor! Lovers